Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Harddisk recorder VS Digitale trommer?? - Slagtøj - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 13-08-2010
    kl. 00:43

Frederik Holst

Harddisk recorder VS Digitale trommer??

Jeg har en Fostex HD som fungerer udemærket. Jeg indspiller selv guitar, bas, Roland TD 6V el-trommer og keyboard med jack kabel, bortset fra akk. guitar som jeg indspiller med en shure mic..
    Det eneste KÆMPE problem jeg har, er at mine trommelyde ikke kan panoreres!!
    Ex har jeg min HI-Hat indstillet så det meste af lyden, kommer ud gennem venstre højtaler og min gulv tom tom er indstillet til at komme ud gennem højre højtaler.. Men når jeg slutter trommerne til min HD recorder, så kommer alle lydene ud fra samme sted!
    Nogen som har en løsning på det??????
    Man kan måske ganske enkelt, ikke bruge el-trommer til studie indspildning??
    Mvh. Frederik

Svar på dette indlæg
  • 19-08-2010
    kl. 13:40

Mikkel Petersen

Mono vs. Stereo

Hvordan tilslutter du trommerne til optageren? Hvis du bare bruger hovedtelefonudgangen og sætter det til en af linjeindgangene, vil det blive mono, da indgangen er mono. Du skal bruge to kabler til stereoudgangene, og sætte det til en stereoindgang på optageren, eller to linjeindgange, du så panorerer.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk