Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 06-10-2010
    kl. 18:47

Djarnis Drengen

Well...

Afhængig af hvor komplekst dit set-up er kan jeg ikke anbefale Tonebone produkterne. Har prøvet dem i flere større set-ups og de har en klar tendens til at skabe groundloops og støj. Forøvrigt verificeret af flere rigtigt dygtige guitar techs.

Alternativt kan du gøre som jeg gør i et af mine set-ups og køre med to kabinetter og switche frem og tilbage og mixe. Ellers skal du have fat i en rack amp switcher.

Svar på dette indlæg
  • 05-10-2010
    kl. 19:59

Kim Ignatius

Sådan en har jeg til salg :-)
    http://www.dba.dk/guitartop-the-radial-headbone/id-68771879/

Svar på dette indlæg
  • 06-10-2010
    kl. 19:30

Kim Ignatius

Jeg har ikke oplevet støj på VT 
    Mit serup var både pedaler i loopet i den ene AMP og pedaler forand på begge AMP.

Svar på dette indlæg
  • 05-10-2010
    kl. 20:05

Kim Ignatius

Den virker perfekt ingen klik lyde ved skift. Jeg havde, da jeg brugte den lavet en remote til kanal skift da der er en del kabler at holde styr på :-)

Svar på dette indlæg
  • 06-10-2010
    kl. 18:47

Djarnis Drengen

Well...

Afhængig af hvor komplekst dit set-up er kan jeg ikke anbefale Tonebone produkterne. Har prøvet dem i flere større set-ups og de har en klar tendens til at skabe groundloops og støj. Forøvrigt verificeret af flere rigtigt dygtige guitar techs.

Alternativt kan du gøre som jeg gør i et af mine set-ups og køre med to kabinetter og switche frem og tilbage og mixe. Ellers skal du have fat i en rack amp switcher.

Svar på dette indlæg
  • 15-10-2010
    kl. 10:11

Kim Ignatius

Hvis du vil, kan du prøve den og se om det er noget du kan bruge.
    Mit mobil nr. er 24428610

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk