Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Hjælp søges til forstærker(e) - Selvbyg - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 07-10-2010
    kl. 21:56

Ove Dalgaard

Hjælp søges til forstærker(e)

Har bygget en lille 5 watts rørforstærker, men tør ikke "starte" den op, da jeg tror, der er fejl i diagrammet. (Kloge Aage). Har haft strøm på uden rør og uden nogen nogen form for røg og støj. Er lidt usikker på de målinger jeg foretager.
    Den anden forstærker en slaveforstærker mærket er Master Audio Design 360 (transistor), der gerne skal kobles på et par subber. Det er et fund fra genbrugspladsen, så fortid og fremtid er ukendt. Har forsøgt at finde diagrammer mv. på nettet uden held.
    Bor på Mors i lige uger og Aalborg i de ulige. mail o_dalgaard@hotmail.com

Svar på dette indlæg
  • 08-10-2010
    kl. 12:16

Søren Alwan

Jamen...

hvad er det, du ønsker hjælp med i forbindelse med rørforstærkeren? Nu kunne man måske nok med en vis sige, at det nok havde været smart at overveje dén side af sagen, FØR man byggede den.

Men hvis det handler om at kigge et - simpelt går jeg ud fra, når vi snakkker en 5 watts rørforstærker - diagram igennem for åbenlyse fejl, er jeg da nok til at snakke med. At agere stuntman for opstart af andres tør-det-selv-projekter er dog ikke en del af mit repertoire. Det er jo ligesom en hel integreret del af "spændingen" (hø-hø) ved at bygge ting selv, at de kan omdanne sig selv til et inferno af røg, gnister og eksploderede "granatsplinter", når man starter dem op første gang...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk