Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
BOSS BR900 CD - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 12-10-2010
    kl. 22:25

Thomas Christensen

BOSS BR900 CD

Hej Allesammen
    Jeg har denne harddisk recorder som jeg ikke kan f til at huske trommespor.
    Det vil sige - nr man har valgt et preset trommeloop og stter den igang mens man optager ex. guitar s bruger recorderen et andet trommeloop nr man ex. slukker og vlger samme track og loader denne ind. Det er som jeg lige kan se det, det samme loop som gr igen i andre sammenhnge.
    Dog har jeg prvet p et enkelt andet track at opleve at recorderen godt kunne huske tempo og preset tromme loop ........... jeg ANER ikke hvad der gr galt....
    hber nogen kan hjlpe mig
    p forhnd tak

Thomas

Svar på dette indlæg
  • 20-10-2010
    kl. 04:54

jens martin christiansen

til thomas

jeg har en br 900 cd roland selv ,for at lse dit problem kan du bounce din optagelse ned til et spor s er trommerne med.hvis du vil kan du ringe til mig telefon nr.61940934. jens martin christiansen.

Svar på dette indlæg
  • 20-10-2010
    kl. 10:14

Thomas Christensen

hej jens

det vil jeg lige prve...... super fedt, at du lige gad bruge tid p at give et fif

mvh
    Thomas

Svar på dette indlæg
  • 12-11-2010
    kl. 17:46

Thomas Christensen

hej jens
    langt om lnge fik jeg tid og hukommelse til lige at takke for et meget brugbart indlg.
    Det virker nemlig optimalt ;0)
    mange tak
    mvh
    Thomas

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk