Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
PC kan ikke finde mixer/lydkort? - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 24-01-2011
    kl. 16:33

Sven Jakobsen

PC kan ikke finde mixer/lydkort?

Hej :-).
    Vi har en YAMAHA MG 166CX USB BUNDLE. Som vi normalt bruger to forskellige computer til (som jeg IKKE har adgang til hver dag). Derfor har jeg kbt og indstalleret Cubase AI4 p min computer (windows vista).. Det virker ogs fint nok, men s kommer problemet: Nr jeg stter usb stikket i computeren (vil bruge mixernes indbyggede lydkort) og jeg s bner cubase op og gr ind i devices - device set-up, og vil stte lydkortet til er der noget problemer med input og output p computeren. Jeg forstr simeplthen ikke hvad der kan vre galt, jeg har prvet alt efterhnden og lst manualen. Jeg hber der en som kan hjlpe mig med mit problem.

P forhnd tak, Mvh. Sven.

Svar på dette indlæg
  • 24-01-2011
    kl. 22:46

Sven Jakobsen

Rettelse.

Efter jeg lige var en tur ude i velokalet/studiet hvor mixeren str. Prvede jeg igen, dog uden held.
    Men kan nu nrmere sige at det prcise problem er at den ikke kan f/finde input delen.. Der str bare "Not conceted" men alt er tilslutte.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk