Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Billigt: Rockfon lydisolering! - Selvbyg - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 25-01-2011
    kl. 08:59

Peter Bech

Billigt: Rockfon lydisolering!

Rockfon Koral, 1200x1200x40mm, flotte hvide plader sælges!

Et projekt med en hjemmebiograf, øvelokale og hjemmestudie gik i vasken da vi måtte sælge vores hus og købe noget mindre, og står nu tilbage med ca. 200kvm. af denne virkeligt gode lydisolering.

Pladerne er købt i 2008 til en nypris af 399,- + moms, men har stået uberørt hen siden i originale kasser.

De egner sig godt til studier, øvelokaler, hjemmebiograf, akustik i større rum, støj fra børneværelset - og ja, you name it. En flot og virkelig effektiv plade!

Jeg sælger til under halv pris, da jeg simpelthen ikke har plads til dem længere!

Kunne det have interesse, træffes jeg på alle tidspunkter på: 61381422 eller på lydisolering2@gmail.com, som jeg lige har oprettet til formålet :)

Svar på dette indlæg
  • 25-01-2011
    kl. 09:20

Søren Alwan

Der er...

et glimrende brugtsalgsforum, som netop er indrettet til dén slags annoncer...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 26-01-2011
    kl. 09:07

Peter Bech

Til Søren

Det så jeg så først efter jeg havde oprettet tråden - som du også kan se på tiden for oprettelsen på brugtsalgsforumet...

Beklager, men man kan jo træde forkert når man er ny!

Svar på dette indlæg
  • 26-01-2011
    kl. 12:01

Søren Alwan

No probs...

Og velkommen til!

Søren Alwan

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk