Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Gary Moore er død - Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 06-02-2011
    kl. 22:14

Steen Kristensen

Gary Moore er død

TV2:
    "Gary Moore er død på et hotel i Costa del Sol i Spanien.
    Musikeren blev fundet død i sit værelse på hotellet i de tidlige morgentimer, skriver avisen Irish Times."

RIP!

Svar på dette indlæg
  • 06-02-2011
    kl. 23:58

Morten Lyse Pedersen

træls..

Ja, fred være med ham. Han spillede fremragende, og den sidste koncert jeg så med ham var ganske go, - selvom han nok var på sit højeste de senere år.

Alt ære og respekt om ham og hans minde herfra.

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 07-02-2011
    kl. 20:48

Thomas Hansen

Tak

Hej Gary
    Tak for al musiken og den inspiration du har været.
    Jeg har haft den store fornøjelse at opleve dig flere gange, både solo og sammen med Thin Lizzy.
    Der er et specielt sted i himlen for guitarrister, så du sidder sikkert sammen med jimi H, Dimebag D ,Stevie Ray

Du laver videre i din musik til evig tid.

Mvh

Thomas Hansen

Svar på dette indlæg
  • 08-02-2011
    kl. 13:29

Erik Wraber

R.I.P.

Tusind tak for fantastisk guitarspil!!
    Vil sende varme tanker næste gang jeg spiller "Still got the blues" i øveren ;) - den er måske nok lidt "slidt", men den afsluttende solo holder 100!!

vh Erik

Svar på dette indlæg
  • 08-02-2011
    kl. 23:59

Steen Kristensen

Mærkeligt..

.. troede der ville være flere inde og give lyd fra sig, han var da rimlig kendt i guitar (rock og blues) verden. Helt deroppe med BB og Clapton!

Svar på dette indlæg
  • 09-02-2011
    kl. 00:15

Søren Alwan

Jamen...

det ER da trist, selv om jeg ikke skal prale af ligefrem at være hardcore-fan...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 09-02-2011
    kl. 17:25

Kristian Clausen

R.I.P. Gary

Black Rose er for mig det ultimative Lizzy album.
    Tak for al den fede musik Gary!

Og "tak" til Alwan for endnu en fuldstændig ligegyldig kommentar.

Svar på dette indlæg
  • 09-02-2011
    kl. 18:48

Søren Alwan

Jamen...

selv tak.

Det var såmænd blot for at tilkendegive, at når nu du efterlyste "lyd fra folket", så går der såmænd ingen skår af mig for at sætte en finger til kasketten, når en dygtig musiker dør, selv om det nok ville være en anelse hyklerisk at påstå, at vedkommende i det konkrete tilfælde har haft den helt store betydning for mit liv.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 09-02-2011
    kl. 20:46

Søren Alwan

OK.

Det var så ikke dig, der efterlyste lyd. Men det betyder vist ikke det store i denne sammenhæng.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 09-02-2011
    kl. 21:42

Steen Kristensen

Gad godt..

.. at vide hvem du syntes har en plads i superligaen, hvis ikke Hr. Moore skulle befinde sig der!

Ikke fordi jeg personligt hørte så meget til hans musik, men han var da et fast indslag i div. guitar magasiner og rock okumentare, hvor han blev tit og ofte blev siddestillet med andre "store" legendariske guitarister!

Svar på dette indlæg
  • 10-02-2011
    kl. 10:07

Niels Pedersen

Også et farvel herfra

Jeg hører heller ikke til blandt hardcore fanskaren, men jeg må erkende, at hans teknik var tusindfold bedre end min, og at han, via hans musikalitet, er nået ud til et stort publikum verden over, ligesom han med garanti har været inspirationskilde for masser af musikere. Respekt for dét herfra! Trist for hans efterladte, at hans liv skulle slutte i en så relativ ung alder.

Svar på dette indlæg
  • 10-02-2011
    kl. 21:59

Kent Nielsen

Hmmmmm

Kopi-kopi.........??
    Hvis du spiller ligeså dårligt som den her latterlige kommentar, står det slemt til!!!!
    Ifølge mine bedste overbevisning har Lizzy årene med Gary Moore ikke meget med kopi at gøre!

Mvh
    Kent

Svar på dette indlæg
  • 11-02-2011
    kl. 21:08

Kent Nielsen

Det her

er sgu klasse. To små børn i skolegården ;)

Svar på dette indlæg
  • 11-02-2011
    kl. 21:09

Kent Nielsen

og her er linket:

http://www.youtube.com/watch?v=gdaS8SNnaiA

Svar på dette indlæg
  • 12-02-2011
    kl. 13:15

Kristian Clausen

Put your money where your mouth is!

Hvad med om du, Hr. Koch, linkede til noget af det musik du selv laver?

Eller spiller du bare kopi?

Hvis lidt nosser hvis du absolut skal brokke dig i en tråd hvor andre mennesker bare prøver at vise den sidste respekt.

Svar på dette indlæg
  • 12-02-2011
    kl. 14:36

Søren Alwan

Løftede...

pegefingre undgår så til tider ikke at blive en anelse ufrivilligt komiske, når de staves forkert.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 12-02-2011
    kl. 18:15

Kristian Clausen

Vis

Happy now Alwan?

Hvor sølle...

Svar på dette indlæg
  • 13-02-2011
    kl. 01:02

Søren Alwan

Jeg ved ikke...

hvem, der er sølle, Clausen?

Personligt er jeg såmænd hverken mere eller mindre "happy" end før. Jeg påpegede blot, at der ikke er den helt store pondus i sådan et lettere formanende udsagn, når man ikke engang formår at stave det rigtigt.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 14-02-2011
    kl. 23:27

Kristian Clausen

Okay...

Så moralen må være at folk der ikke har ordet, eller rettere skriften i sin magt, ikke kan ytre deres mening her i dette forum uden risiko for spot og spe?

Skidt, du må lære at leve med mine stævefajl...

Svar på dette indlæg
  • 15-02-2011
    kl. 00:15

Søren Alwan

Du skal...

være velkommen til at udlede lige netop den morale, du har lyst til, min ven. Moraler og lignende former for små, løftede pegefingre er ikke noget, jeg går så højt op i.

Men stadig trist, at Gary døde i for ung en alder...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 10-02-2011
    kl. 17:22

Steen Kristensen

Kunne vi...

,, holde denne tråd indenfor positive minder om manden og ikke gøre den til endnu en åndsvagt diskussion om personlige holdninger. Manden er død og jeg oprettede tråden til at minde ham på en GOD måde!

Svar på dette indlæg
  • 10-02-2011
    kl. 17:48

Jesper Sjolte

Jeps ...

De fleste fans kender nok det her klip, men til alle der ikke gør synes jeg det er et lyt værd. Nogen vil sikkert stå af på de mange toner pr. takt, men det giver mening som jeg hører det. Folk er heldigvis forskellige. http://www.youtube.com/watch?v=lWp-Mazmf88

Svar på dette indlæg
  • 10-02-2011
    kl. 20:12

Peter Rasmussen

jeps

Det er fedtspillet, næsten 11 minutter og han bliver ikke kedelig. Omvendt kan han også gå over gevind en gang imellem.
    Jeg har sku "planket" noget fra ham af en gang imellem.
    RIP

PS. I mine øre er ABBA da totalt superliga.

MVH Pede

Svar på dette indlæg
  • 12-02-2011
    kl. 23:25

Steen Kristensen

Øv

Hvor sørgeligt at en tråd igen skal ende i det her!

Har været væk fra forummet af netop samme grund og kan nu konstaterer at folk herinde simpelthen ikke rykker sig en meter, når det kommer til at vise respekt og omtanke over for hinanden.

Det er sørgeligt, både at vi har mistet en stor blues guitarist men så sandelig også hvordan det her forum har en tendens til at skyde sig selv i foden med sin mangfoldighed af ligegyldige meninger, bare for at hævde sin personlige ret!

Nogen af jer burde skamme sig.
    En del burde tænke sig bedre om inden de skriver noget.
    Og så er der nogen (som mig), der mest af alt syns det hele er ret så sørgeligt og siger farvel for denne gang og tager en pause på ubestemt tid, fra et forum som i den grad minder mig om, hvor dejligt det er at kunne se folk i øjnene i den "virkelige" verden!

.. og englene synger... peace!

Svar på dette indlæg
  • 13-02-2011
    kl. 02:54

Søren Alwan

Jamen...

farvel da! Når nu du føler, at du åbenbart ikke kan se os i øjnene i den "virkelige" verden mere...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk