Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Hej Lasse - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 08-02-2011
    kl. 11:57

troels Hertz

Hej Lasse

Hvis valget absolut skal st mellem Celinder eller Sandberg, vil jeg til da helt klart vlge en Celinder... Har lige solgt en Sandberg JJ4 (det gik i vrigt lyn hurtigt med at f den solgt) som jeg syntes var flad og uden punch i bunden. Det var vel at mrke en 4 strenget, s jeg tr ikke tnke p hvor meget - eller nrmere hvor lidt - smk der i en Sandberg H-streng!? Jeg er slet ikke i tvivl om, at du er bedre hjulpet med Celinder.

Har ogs for nylig solgt en Fender Marcus M. Helt klart en ok bas, men en skod preamp, der vist nok hedder Star. Den larmer som bare f.... Den er ogs uharmonisk synes jeg. Ment i den forstand at, hvis du stter den op med en fed slap lyd, lyder den skod med fingerteknik og omvendt. Ikke fedt at skulle skrue p knapper for at leve et enkelt pop. Men ja, fed hals :-)

Jeg har lige kbt en Sadowsky Metro standard 5, som suplement til den Sadowsky 4 jeg havde i forvejen. Bedste god damn 5 strenget jeg nogen sinde har hrt. Punktum!

Svar på dette indlæg
  • 08-12-2010
    kl. 20:28

Bass Collector

Hej Lasse.........

Hvis du IKKE har prvet en Fender Marcus Miller Jazz Bass, s skal du prve sdan en !!!
    Bde den 4 og 5 strengede er super.
    Den 4 strengede er en Japansk Fender og der er ganske enkelt ikke nogen, som laver bedre halse end Japanerne.
    G ind og prv sdan en hos Musikhuset - og s kan du altid kbe en over internettet til 2/3 pris et andet sted.
    Jeg har tidligere skrevet et indlg til en, som ville hre om han skulle kbe en Sandberg bas og mit svar er stadig det samme:
    Check hvor mange der er til salg brugt af dem fr end du laver sdan en investering - for der er ikke mange, som er interesseret i dem.
    Det er ligesom med en Skoda bil for 20 r siden - kb den, brug den og smid den vk - for du fr aldrig solgt den igen !!!
    Der er til gengld altid gensalg i en brugt Fender !!!
    Mvh.
    Peter

Svar på dette indlæg
  • 08-02-2011
    kl. 11:57

troels Hertz

Hej Lasse

Hvis valget absolut skal st mellem Celinder eller Sandberg, vil jeg til da helt klart vlge en Celinder... Har lige solgt en Sandberg JJ4 (det gik i vrigt lyn hurtigt med at f den solgt) som jeg syntes var flad og uden punch i bunden. Det var vel at mrke en 4 strenget, s jeg tr ikke tnke p hvor meget - eller nrmere hvor lidt - smk der i en Sandberg H-streng!? Jeg er slet ikke i tvivl om, at du er bedre hjulpet med Celinder.

Har ogs for nylig solgt en Fender Marcus M. Helt klart en ok bas, men en skod preamp, der vist nok hedder Star. Den larmer som bare f.... Den er ogs uharmonisk synes jeg. Ment i den forstand at, hvis du stter den op med en fed slap lyd, lyder den skod med fingerteknik og omvendt. Ikke fedt at skulle skrue p knapper for at leve et enkelt pop. Men ja, fed hals :-)

Jeg har lige kbt en Sadowsky Metro standard 5, som suplement til den Sadowsky 4 jeg havde i forvejen. Bedste god damn 5 strenget jeg nogen sinde har hrt. Punktum!

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk