Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Sangundervisning søges (erfaringer?) - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 14-03-2011
    kl. 16:13

jakob petersen

Sangundervisning søges (erfaringer?)

Jeg leder en der kan undervise mig i sang og efter lidt søgen har jeg fundet at der er et kæmpe udbud. Jeg ville derfor høre om der er nogen der kan anbefale en lærer? Mine fortrukne genrer er Blues, Rock og Jazz og det er vigtigt at undervisningen bliver tilrettelagt med henblik på udøvelse i disse genrer. Jeg har ikke modtaget undervisning før så er helt grøn hvad det angår, dog synger jeg en del i min fritid.
    Håber der er nogen der kan give gode råd.
    Mvh
    Jakob
    PS: undervisningen skal foregå i KBH og helst ikke være dyrere end 300 pr. undervisningsgang.

Svar på dette indlæg
  • 01-02-2017
    kl. 01:06

Søren Lee

sangunderviser

hej jakob jeg kan helt sikkert hjælpe dig du kan gå ind på min hjemmeside og læse mere om hvad det er jeg underviser i www.sangundervisning.org jeg kan hjælpe dig med at blive fri i stemmen så du kan synge alle de forskellige genrer du gerne vil kunne synge. vh Søren Lee

Svar på dette indlæg
  • 19-03-2011
    kl. 21:28

Glen Michaelsen

Sangunderviser

Hej Jakob,

Jeg var selv lidt i syv sind da jeg skulle finde sanglærer, da jeg ikke rigtig vidste hvad man skulle gå efter. Men jeg forsøgte mig med en sanglærer der hedder Micelle fra Valby og synes hun er utrolig god til at få ens eget udtryk ud og god til at finde de steder der skal arbejdes på for at man kommer til det resultat man selv vil.

Du kan finde mere info om hende her:
    http://www.muuv.dk/undervisning/underviser/micelle-hansen-22.html

Du kan også finde andre sangundervisere her:
    http://www.muuv.dk/undervisning/find-underviser/sang.html

Håber det var en hjælp!

Svar på dette indlæg
  • 20-03-2011
    kl. 01:01

jakob petersen

Tak!

Hej Glen.
    Mange tak for tippet. Har kigget på hendes side og det virker helt sikkert interessant.
    Mvh
    Jakob

Svar på dette indlæg
  • 08-02-2012
    kl. 11:37

Asbjørn Eggers

Hey Jakob.

Du kan også prøve at lave en gratis forespørgsel på min hjemmeside www.musikunderviseren.dk.

Det er et smart nyt koncept hvor det hele er vendt om. Nu er det musikunderviseren der kommer til eleven. Når du laver en forespørgsel kan de tilmeldte undervisere se den og kontakte dig hvis de er interesseret. Det medvirker at du kun får tilbud fra undervisere der er interesseret i at undervise dig i stedet for at du skal lede en stor database igennem og skrive til mange som måske ikke er interesseret.

Tjek det ud. Hvis du ikke allerede har fået dig en lærer :-)

Mvh Asbjørn

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk