Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
er det her seriøst eller...?? - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 06-04-2011
    kl. 21:35

Thomas Wagner

er det her seriøst eller...??

jeg spørger nok lidt dumt nu,men gør det i en god mening,så håber i ikke æder mig levende:) hvor seriøst er de annoncer herinde egentlig??? jeg har da ikke tal, på hvor mange der ikke svarer på de annoncer, de selv sætter i." måske har det bare ikke interesse" jooh fair nok da, og respekt for det,men hvis man ikke gider svare ,eller skriver jeg har travlt lige nu...HVORFOR SYV HELVEDE SÆTTER MAN SÅ EN ANNONCE I??,så vent sgu da for fanden, til der er tid, og overskud. jeg finder en del i DEN grad, mangler annonce kultur,og ku godt give en indtrykket, af, at det her nok, ikke er det mest seriøse sted,at lede efter musikere....jeg tager forhåbentlig fejl,og har bare været uheldig:) men kunne da godt tænke mig,at høre andres meninger, og erfaringer herinde fra

mange venlige hilsner Troubaduren/thomas Wagner

Svar på dette indlæg
  • 08-04-2011
    kl. 00:01

Thomas Wagner

nårh:) godt nok:)

fint nok:) er jo lidt ny,herinde,så at have en annonce på,som andre svarer på, i den tro,at "lad os sætte og ned og så gå igang:).
    Har man det,så har man da overvejet,om man overhovedet har tid til det...(hvis det skal være mere seriøst selvfølgelig,hygge jam er osse fedt:), æhh, det var vist osse det andet:) super nok,så leder jeg videre med godt mod, og stædig bliven ved:)

Svar på dette indlæg
  • 08-04-2011
    kl. 00:02

Thomas Wagner

kan osse godt være det bare er min genre, der skræmmer*hehe*

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk