Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Korg D3200 - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 19-04-2011
    kl. 12:11

Per Jensen

Korg D3200

Jeg er lbet ind i et problem med D3200 som jeg har brugt i godt et rs tid, og derfor fler mig godt dus med. Mit problem er, nr jeg vil overfre Wav-filer fra D3200 til PC, s efter at have kopieret en Track-File eller Master-File til Clipboard og igen vil Exportere videre til PC-Drive, fr jeg flgende melding :
    ! Export File : This file name is already in use.
    Det giver ingen forskel om jeg Renamer filen til noget helt andet.
    Jeg har ogs prvet at lave Recovery p Systemet, men fr stadig samme melding nr jeg vil Exportere.
    Er der nogen der har et godt rd til mig ?
    Hilsen Per Johan.

Svar på dette indlæg
  • 21-04-2011
    kl. 21:06

Ole Diefenbach-Vork

Hej Per.

Du har ikke et andet program krende hvor filen bliver brugt? Hvis du fr samme fejlmelding nr du vil ndre filnavnet, kunne det godt tyde p du har filen liggende et sted hvor den benyttes?

Men ved ikke om det er fejlen, i din situation?

Hilsen Ole

Svar på dette indlæg
  • 21-04-2011
    kl. 23:58

Svend-Erik Kjr Madsen

Eller ogs er der i forvejen en fil som hedder det samme p destinations drevet ?

Svar på dette indlæg
  • 22-04-2011
    kl. 12:03

Per Jensen

D3200

Hej Ole og Svend.
    Tak for respons. Ang. et andet program der krer kan jeg ikke rigtig gennemskue, for det er internt p Korg D3200 at jeg ikke for lov at Exportere filen fra Clipboard til PC-drev, PC-drev er en del af D3200's harddisk, s jeg mener ikke at der er et andet program der kan kre samtidig med at jeg er i TRACK funktionen.
    Destinations-drevet har jeg i forvejen srget for er helt tomt, det kan slettes bde fra D3200 og fra Stationr PC via USB, og jeg har ogs prvet med helt at give filen helt vanvittige navne, men hvergang fr jeg beskeden : ! Export File : This file name is already in use.
    Jeg har ellers lavet denne handling masser af gange fr uden problemer.
    Men tak for forslagene. Per.

Svar på dette indlæg
  • 26-04-2011
    kl. 10:53

Lars Foged

Hej Per,
    har du prvet dette: http://www.studiotrax.net/forums/showthread.php?p=391899

Svar på dette indlæg
  • 27-04-2011
    kl. 12:54

Per Jensen

Hej Lars.
    Tak for henvisningen til Forum i Studiotrax. Lige de lsninger virkede ikke i mit tilflde, men jeg fandt en anden trd:
    http://www.studiotrax.net/forums/showthread.php?t=33168
    som ser ud til at vre det jeg skal prve, alts at formatere det pgldende drev. Men jeg vil lige vente til jeg har lavet backup af samtlige numre ( ca. 30 stk. ), selv om jeg hber at kunne njes formatering af PC-drevet.
    Hilsen Per.

Svar på dette indlæg
  • 29-04-2011
    kl. 12:01

Per Jensen

Efter rd fra det sidste forslag, har jeg nu formateret PC-drevet p D3200,
    og det virkede helt efter hensigten, Korgen krer fint nu.
    Hilsen Per Jensen.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk