Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Godt tilbud? - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 02-06-2011
    kl. 19:55

Asmund Iversen

Godt tilbud?

Hej dr.
    Jeg har lige fundet en Behringer UltraBass BX4500H top og en BA810 forstrker, brugt, til 3000 kroner.
    Lyder det som et enormt godt tilbud, eller er det noget humbug?
    Ham, der vil slge det, har brugt det knap et r.
    Skulle jeg sl til?
    Og vil det virke 100% optimalt med en femstrenget i drop A?
    P forhnd tak.

Svar på dette indlæg
  • 05-06-2011
    kl. 15:32

Carsten Pedersen

Tja...

Frst m jeg sige , at jeg aldrig har hrt det nvnte anlg .
    Generelt siger man , at man skal holde sig fra Behrings bas og guitar kabinetter . Nogle af kabinetterne er IKKE lavet srligt solidt . S det et svrt at svare p om du kan gre et godt kb her .
    Umiddelbart vil jeg mene at den behandling du beskriver : (Og vil det virke 100% optimalt med en femstrenget i drop A? ) , vil krve virkeligt meget af et bas anlg , d.v.s. et bas anlg i topklasse , hvilket man vel ikke kan sige at Behringer er .
    P den anden side er 3000,- kr. ikke meget for s stort en bas anlg.
    Prv det ! Pin og plag det med dybe toner , som du beskriver , og hr om kabinettet rasler . Det er nok det bedste rd jeg kan give dig .
    M.v.h.
    Carsten Pedersen .

Svar på dette indlæg
  • 29-06-2011
    kl. 01:04

Brian Srensen

Behringer

Bruger selv den nvnte top sammen med 2 kabinetter 4X10" og 1X15", jeg synes det har en ret god lyd og det rasler da ikke p 3. r, men nu spiller jeg heller ikke heavy og lignende.

Svar på dette indlæg
  • 20-01-2012
    kl. 13:05

Frederik Pedersen

Frederik Pedersen

www.youtube.com/watch?v=DTucm-UtZ_Y se den her jeg har lave den om det er af Medina

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk