Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Hovedtelefoner billig uden at være for billig - Studie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 18-06-2011
    kl. 23:49

Andreas Hansen

Hovedtelefoner billig uden at være for billig

Hej.

Så er tiden kommet hvor jeg er blevet træt af kun at have mine små hovedtelefoner til at proppe ind i øret, så nu skal der nogle bøffer til i stedet for. Men hvad er god og hvad er spild af penge?

De skal bruges til at høre musik og podcast på og måske en gang i mellem med i øveren hvis der er noget der skal øves til på trommerne.

Prisen skal ligge omkring 300 penge +/- og de skal selvfølgelig have et fornuftigt gain så MP3 afspilleren/computeren ikke altid skal stå på max, god lydgengivelse og være rare at have på.

En hurtig søgning i den store jungle fik mig til at kigge på Sennheisers HD 203, men ved ikke om der er andre jeg også skal have med i tankerne når jeg skal ud handle?

Svar på dette indlæg
  • 20-06-2011
    kl. 23:44

Rikki Stovell

Jeg

tror Sennheisers HD 203 er en godt valg, men 300kr er ikke meget, hvis man forventer mere end at der kommer lyd ud af dem :-)

Svar på dette indlæg
  • 22-06-2011
    kl. 20:34

Andreas Hansen

Har ikke råd til Denon AH-D7000

... Så må nøjes med hvad pengene er til og så slemme er de billige vel heller ikke?

Dem jeg har til at proppe i ørene har kostet under 200,- og har en ganske udemærket lyd. Det er selvfølgelig ikke som at sidde omringet af studiehøjtalere, men det er heller ikke det jeg søger.
    Vil bare gerne have nogle der kan levere noget der er værd at lytte til og have på i længden.

Svar på dette indlæg
  • 23-06-2011
    kl. 23:41

Rikki Stovell

ok :-)

Nu er der vel også en verden til forskel på "AH-D7000" og så "Sennheisers HD 203". både ang. lyd og pris. - Men ens øre vender sig hurtigt til dårlig lyd, som så kan resultere i, at man kommer til at påstå at et par hovedtelefoner til 2-300kr lyder "ganske udemærket".
    Jeg skal ikke være den der ændre din konklusion, men jeg vil gerne være den, der anbefaler at du tager din hørebøffer til 200kr, en tur i byen, og så prøver at sammenligne dem med et sæt til f.eks 8-1200kr. Hvis du så kan høre forskel, til fordel for de lidt dyre hovedtelefoner, - og det kan godt tage lidt tid at vende sig til bedre lyd :-) så er jeg sikker på at du ikke vil fortryde at du brugte en månede eller tre på at finde de sidste penge.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk