Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Twisted Pear Audio - Buffalo DAC Review - Selvbyg - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 25-06-2011
    kl. 02:58

Brian Donegan

Twisted Pear Audio - Buffalo DAC Review

Hello Soren-

Some time ago, you emailed me, asking if you could review our Buffalo-II DAC. I agrees and sent you a complete Buffalo-II DAC, IVY-III output stage, power supplies, etc. Roughly $800 worth of gear. This was September of 2010.

"Dear Sir
    Im the Editor of the Danish music magazine Soundcheck, and we are going to do a issue on studio gear.
    Since you are one of the few who uses the new ESS chip ( unless you want to buy Bryston for 4.000$)
    We would like to do an article on your Buffalo II Dac.
    We have a very good tech guy (who also happened to be photographer) We will do a picture series on the building process and finally of course do the sound check on it.
    You will get a translated version of the review and access to all the pictures in any way you want.
    That’s our way to say thank you for your cooperation.

Please let me know your thoughts on this

Thx alot
    Sincerely
    Editor Soundcheck
    Soren Korsgaard
    Denmark"

Around Christmas, I asked you how it was going, and I was told the review would be published in January....

"We should be ready here in the Christmas holyday so the review will be in place in mid January
    Im totally excited to hear them.
    We are going to build a amp for a Pc based Jukebox.
    We are looking for something compact and still good sounding a relatively powerful, what about the Sympatico amp? Would that be a solution. We can build it into the jukebox it self or into the speaker but Im mostly for building into the jukebox so you can choose whatever speaker you like.
    I have a friend who are working as a carpenter on the royal Theater he is going to build the enclosure in real Wurlitzer retro style
    I think its going to be great
    Have a merry
    Christmas
    Sincerely
    Soren"

I have not seean or heard anything from you since. Even after repeated emails to you. I am beginning to feel like I have been scammed, and ripped off, but I know there is probably a very good reason for all of this.

Perhaps you could finally explain to me what is going on?

Thanks-
    Brian Donegan
    Twisted Pear Audio

Svar på dette indlæg
  • 25-06-2011
    kl. 02:59

Brian Donegan

Hej Søren-

For nogen tid siden, du e-mailede mig, der spørger, om du kunne læse vores Buffalo-II DAC. Jeg er enig og har sendt dig et komplet Buffalo-II DAC, vedbend-III sluttrin, strømforsyninger, etc. Omkring 800 dollars værd af gear. Det var september 2010.

"Dear Sir
    Im Redaktøren af ​​det danske musikmagasin soundcheck, og vi kommer til at gøre en emne på Studio gear.
    Da du er en af ​​de få, der bruger den nye ESS chip (medmindre du ønsker at købe Bryston for 4,000 $)
    Vi vil gerne gøre en artikel på dit Buffalo II DAC.
    Vi har en meget god tech fyr (som også skete for at være fotograf) Vi vil gøre et billede serie om byggeprocessen og endelig selvfølgelig gøre lyden check på det.
    Du vil få en oversat version af revisionen og adgang til alle billederne på nogen måde du ønsker.
    Det er vores måde at sige tak for Deres samarbejde.

Lad mig vide dine tanker om dette

Thx en masse
    Med venlig hilsen
    Editor soundcheck
    Søren Korsgaard
    Danmark
    Omkring jul, spurgte jeg dig, hvordan det gik, og jeg fik at vide, at revisionen ville blive offentliggjort i januar ....

"Vi skal være klar her i julen helligdag, så gennemgangen vil være på plads i midten af ​​januar
    Im helt spændt på at høre dem.
    Vi kommer til at bygge en forstærker til en PC-baseret Jukebox.
    Vi er på udkig efter noget kompakt og stadig god klingende en forholdsvis kraftig, hvad med Sympatico amp? Ville det være en løsning. Vi kan bygge det ind i jukeboxen sig selv eller i højttaleren, men Im primært til indbygning i jukeboxen, så du kan vælge hvilken som helst højttaler du vil.
    Jeg har en ven der arbejder som tømrer på det kongelige Theater, han kommer til at bygge kabinettet i real Wurlitzer retrostil
    Jeg tror, ​​det bliver fantastisk
    Hav en glædelig
    jul
    Med venlig hilsen
    Søren "

Jeg har ikke seean eller hørt noget fra dig siden. Selv efter gentagne e-mails til dig. Jeg begynder at føle som om jeg er blevet snydt, og flået, men jeg ved, at der er nok en meget god grund til alt dette.

Måske kunne du endelig forklare mig, hvad der foregår?

Thanks-
    brian Donegan
    Twisted Pære Audio

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk