Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Hjælp til opsætning.. - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 02-09-2011
    kl. 07:04

Him Self

Hjælp til opsætning..

Hej, vil gerne høre om der er nogle der kan forklare mig enkelt, hva jeg ska bruge til at får mit studie at køre igen. Har fået ny pc, som ikke kan tage den lydkort som jeg brugte på den gamle. Så har været nede og købe AudioBox. Fik af vide, at det der var nok. Dvs. lige nu har jeg mikrofon, audiobox.( som åbenbart har indbygget mixer i sig ) og store højtaler.. plus pc self..
    Hvad mere skal jeg bruge, så jeg kan komme igang med at optage?

Svar på dette indlæg
  • 02-09-2011
    kl. 11:58

Svend-Erik Kjær Madsen

Kan du ikke lige linke til det der lydkort "AudioBox" og hvad vil du med din optagelser, blot mixe dem, eller skal du arbejde med andre programmer sequensere og tromme maskiner mv. ? Der findes masser af software men hvis du blot vil prøve at optage kan du jo downloade dette program : http://audacity.sourceforge.net/

Det er gratis og virker fint, dog kan man ikke bruge realtime effekter mv. uden at gøre krumspring, men som lagkage optager er det fantastisk til prisen :)

Hvordan du opsætter din "AudioBox" må jo som minimum stå i manualen.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk