Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Fender spørgsmål - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 05-09-2011
    kl. 12:08

Steen Hedelund Andersen

Fender spørgsmål

Hej
    Har brug for noget hjælp.
    Har jeg forstået det rigtigt at det, der hedder "Fender American Traditional"(Made In USA) svarer til Fender "Made In Mexico"???

Svar på dette indlæg
  • 05-09-2011
    kl. 12:16

Morten Lyse Pedersen

ja,

det er en serie af samme skuffe som highway one, hvor mexicanske dele sendes til usa og bliver samlet der...

Mvh.
    Morten Lyse.

Svar på dette indlæg
  • 05-09-2011
    kl. 13:15

Steen Hedelund Andersen

Godt eller skidt

OKAY. Tak for hurtigt svar. Er det bedre basser end de mexicanske fordi er samlet i USA?!? Har haft en HWY-1 engang og den virkede egentlig ok.
    Hvad med træet til kroppen og halsen - er det ligeså godt som amerikanerne eller er det af billigere kvali'?

Svar på dette indlæg
  • 10-09-2011
    kl. 11:42

[Profil slettet]

USA Fender fortrækkes

Hej Steen.

Jeg vil altid foretrække en US Fender Bass, Men du kan lede efter en god brugt, som lyder bedre - jeg har evt. en Washburn Vintage Bass til salg på soundcheck under brugte basser
    hilsen screamer

Svar på dette indlæg
  • 12-09-2011
    kl. 16:52

Steen Andersen

ellers tak....

Svar på dette indlæg
  • 14-09-2011
    kl. 10:40

Carsten Pedersen

Samlekvalitet .

Samlekvalitet .
    Jeg tror ikke at der nødvendigvis er den store forskel på samlekvalitet på Fenders bassser , enten de er samlet i USA eller Mexico . Der kan være store forskelle på basser både fra USA og Mexico , indenfor den enkelte model .
    Generelt siger man at den bedste samlekvalitet , på Fenders basser of guitarer , er de modeller , der er samlet i Japan . Det er desværre ikke ret mange , af de modeller , der sælges i DK i dag .
    Trækvaliteten på henholdsvis USA og Mexico-modeller , tør jeg IKKE udtale mig om .
    M.v.h.
    Carsten Pedersen .

Svar på dette indlæg
  • 20-01-2012
    kl. 13:04

Frederik Pedersen

Frederik Pedersen

www.youtube.com/watch?v=DTucm-UtZ_Y se den her jeg har lave den om det er af Medina

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk