Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Akai MPC 2000 XL - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 05-09-2011
    kl. 16:02

Jon Frisk

Akai MPC 2000 XL

Hallj,

jeg har en Akai MPC2000XL som er stet af og leder efter en der har forstand p sdan en maskine og kan prve at reparere den.

Den booter fint, alle knapper lyser og den viser at den loader fra floppy, men derefter fryser den og reagerer slet ikke. Jeg har kigget rundt p nettet og bnet maskinen, men kan ikke rigtig finde rsagen.

Hvis nogen her ved hvordan man fikser den eller kender nogen der tager sig af den slags ting m I meget gerne lige smide PM!

P forhnd tak

Svar på dette indlæg
  • 04-08-2012
    kl. 02:30

aske jrgensen

Hjlp

Hey jeg kan mske hjlpe dig. Jeg har et internet zip drev med tilhrende zipdisks hvor de forskellige (nyere) styresystemer ligger p. Jeg kan ikke forre dig det, men jeg er villig til at komme forbi og opdatere din maskine for en lille hundredemand hvis det er? Ellers s kan jeg mske troubleshoote den indvendigt for dig, men det er ikke sikkert. Hvis det er noget der har interesse s skriv p 42763999

Svar på dette indlæg
  • 07-10-2012
    kl. 12:25

aske jrgensen

Hey Jon. Skriv lige dit telefon nr til mig i en mail. askesnaske@gmail.com .. Jeg ved ikke om idag passer s godt. Skriv til mig. Mvh Aske

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk