Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Thomas Holm Ft: Nico Collu - Knep Smerten Væk [Rem - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 19-12-2011
    kl. 15:23

Nico Collu

Thomas Holm Ft: Nico Collu - Knep Smerten Væk [Rem

Hey !!

Mit REMIX til Thomas Holm Ft: Nico Collu er FÆRDIG!!
    PLEASE hjælp mig med at vinde publikumsprisen ved at høre min Remix og "LIKE" den på Youtube!!
    Jeg vinder publikumsprisen hvis min video har de fleste likes så din hjælp tæller rigtig meget!!

Her er video linket: http://www.youtube.com/watch?v=g1UMLfiZoes
    Hvis du virkelig vil hjælpe mig noget mere vil du dele denne på din Facebook og sig at folk skal "LIKE" den på Youtube!!

Din stemme tæller MERE end du tror!!
    Tusind Tak!!

Svar på dette indlæg
  • 19-12-2011
    kl. 17:09

Søren Alwan

Bare...

titlen gør, at jeg ikke gider klikke på linket.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 19-12-2011
    kl. 17:24

Peter Petersen

Samme her

......

Svar på dette indlæg
  • 19-12-2011
    kl. 18:55

Nico Collu

Don't Judge A Book By It's Cover! ;)

Don't Judge A Book By It's Cover! ;)

Svar på dette indlæg
  • 21-12-2011
    kl. 20:13

Søren Alwan

Jeg tror...

at jeg vil holde de yderst farverige ord, som jeg virkeligt mener om dig og din meget lidt konstruktive opførsel på dette forum for mig selv. Men når nu du klandrer mig for at blande mig på tidspunkter, hvor du mener, at jeg burde holde kæft, så synes jeg ærligt talt, at det er lidt pudsigt, at du KUN blander dig i debatten med umotiverede, personlige angreb på mig. Jeg er bange for, at begrebet "pladdernakke" ikke helt rækker til at beskrive denne opførsel.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 19-12-2011
    kl. 19:04

Morten Lyse Pedersen

Jeg forsvarede jo din

ret til at poste i frit forum sidst. - Og det står jeg ved.

Men jeg kan altså heller ikke svinge mig op til at lyve så åbenlyst som at trykke "synes godt om," til hverken Thomas Holm, den nævnte titel eller remix heraf.

Sorry.

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 19-12-2011
    kl. 21:05

Nico Collu

Du har ret!

Du har self ret til ikke at "like" noget hvis du ikke kan lide det.
    Jeg vil ikke have at folk skal lide mine ting hvis ikke de gør det!

Men du siger til mig at du ikke engang gider at høre det bare begrund af titlen. Det er lidt overflydisk syntes jeg!

Det kan godt være du overhovedet ikke kan lide sangen selvom du hører det, men så har du faktisk god grund til at sige at du ikke gør, plus at være lidt mere civilicerede ogfortælle mig hvad du ikke kunne lide og hvad der måske virkede for dig! :)

Men tak for din mening.

Svar på dette indlæg
  • 19-12-2011
    kl. 21:07

Nico Collu

Undskylde, var ikke til dig!

Det post ovenover var ikke til dig, sorry!

Svar på dette indlæg
  • 19-12-2011
    kl. 22:08

Morten Lyse Pedersen

Lidt mere kontruktivt.

Jamen nu har jeg jo lyttet det igennem.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, for genren/stilen rører mig bare ikke.

Nå, men det er da skarpt skåret. Jeg har en kammerat der er ret godt inde i alt det der DJ/disco-dasko halløj og jeg tror han ville finde det ret fedt. -Så det må vel være én eller anden form for ros. Jeg er trods alt lidt imponeret, jeg ville sku ikke ane, hvor jeg skulle begynde eller slutte med dét der.. :-)

Thomas Holms tekster generelt finder jeg bare lidt rigeligt banale, blandet med et forsøg på at være stand-up-kender-I-det-med-at-man...-morsom. Det virker bare ikke for mig. Nik & Jay ha-ha-boiing elementerne, tjah.. Du har gang i noget der minder mig om When Saints Go machine, er det meningen..? De har da i hvert fald en vis succes med det de gør, så det er nok velvalgt.

Det var da i hvert fald konstruktivt, jeg er bare så langt fra det rigtige publikum.

Mvh;
    Morten Lyse

Hehe. PS; ovenstående er nok gennemgående den mest lunkne og fesne anmeldelse af noget, jeg nogensinde har set.. :-D

Svar på dette indlæg
  • 19-12-2011
    kl. 22:12

Morten Lyse Pedersen

Du får da ellers

pæne ord med på vejen på youtube, så det er nok mere værd end 1000 sure gamle mænd på soundcheck.dk der helst "vil ha' nøj' rock eller vi skider' o' æ' gulv.."

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 20-12-2011
    kl. 23:49

Nico Collu

Tak for konstruktiv kritik!

Hey!

Tak for det.

Titlen / teksten er ikke mit valg i forhold til dette Remix. Jeg skulle følge dem da det er Thomas Holms sang og tekst!

Hans tekster er sgu lidt mærkelige men det er det der gør at han bryder igennem så hurtigt som ham gør. Det skaber opmærksomhed! Det er det nok hellere aldrig noget jeg selv kunne finde på!

Jeg har ikke kopieret nogen eller fået inspiration fra nogen specielt nå det kommer til dette Remix. Jeg ved ikke hvor lyden kommer fra, den kom bare kl 02:00 om natten, haha.

Sjovt du nævner dem. Jeg har ikke lyttet til meget af deres musik men har gået på samme Produktionsskole som dem så måske er der noget med at have samme lærer??

Men tak for at give mig noget kritik, fedt at du gad det!

/ Nico Collu

Svar på dette indlæg
  • 21-12-2011
    kl. 13:11

Carsten Bang Albretsen

Pladdernakke

For mig at se er den eneste pladdernakke i denne tråd Hr. Peter ( pladdernakke) Koch

Svar på dette indlæg
  • 20-12-2011
    kl. 22:06

Søren Alwan

Hvad...

skal vi så titulere dig, Peter Koch?

Peter "Jeg har aldrig bidraget med noget som helst konstruktivt til debatten - kun hældt ligegyldigt og intetsigende mundlort ud" Koch eller noget i dén stil?

M.v.h.

Søren Alwan (som ikke er eller nogensinde har påstået at være radiomekaniker)

Svar på dette indlæg
  • 20-12-2011
    kl. 22:41

Søren Alwan

Jeg kan kun...

sige, at som man råber i skoven, får man svar. Så når du, Hr. Peter Koch, åbenbart udelukkende kan svinge din deltagelse på dette forum op til at komme med fuldstændigt uprovokerede, personlige tilsvininger af mig - ja, så kan du jo prøve at sætte dig ned og se, om du kan regne ud, hvad du får tilbage. Jeg tror, at hvis du koncentrerer dig lidt og tænker dig godt om, er muligt selv for dig at regne svaret ud...

Det er muligt, at det er nye tider "baby". Men jeg har nu tænkt mig at blive her og efter bedste evner svare konstruktivt på folks velmente og fornuftige spørgsmål. Din vurdering af, hvorvidt det er ordentligt/voksent vil jeg tilråde dig lige at vende indad en gang: Hvad har du egentlig bedrevet af konstruktive svar på noget som helst spørgsmål på dette forum?

Jeg ved, at det ikke er første gang, jeg fremsætter denne henstilling. Men lad os bare tage den én gang til: Jeg synes, at hvis du ikke har noget bedre at diske op med end umotiverede, personlige angreb på mig, så skulle du ærligt talt tage at lukke dit dertil indrettede organ, indtil du finder noget mere fornuftigt at berige debatten med!

Men jeg vil glæde mig til at svælge mig i indsigtfulde og oplysende indlæg og svar fra din side i fremtiden!

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 21-12-2011
    kl. 08:05

Søren Alwan

Jeg er...

bange for, at jeg ikke har helt samme lyst til at møde dig i virkeligheden, Hr. Peter "Jeg har aldrig bidraget med noget som helst konstruktivt til debatten - kun hældt ligegyldigt og intetsigende mundlort ud" Koch. Jeg tror sgu´ helt ærligt ikke, at det ville være særligt sjovt.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 21-12-2011
    kl. 08:12

Søren Alwan

Men...

imponerende, at du kan gøre dig til talsmand for "mange mennesker"..! Det er en disciplin, du er god til, hr. Peter. Dét må man lade dig - at konkludere fra del til helhed - et godt, gammelt trick, når det kommer til populisme og manipulation. Tror du ikke, at du skulle prøve at nøjes med at tale på egne vegne?

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 21-12-2011
    kl. 12:39

Morten Lyse Pedersen

hvis ikke man vidste bedre

skulle man tro at det her var du diskussionsforum.

Og debat har Nico da skabt. Om den kommer ham, eller nogen som helst andre, til gode er vist tvivlsomt.

Mvh,
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 21-12-2011
    kl. 17:33

Morten Lyse Pedersen

Hej Nico.

Jamen selv tak.

Jo, Thomas Holm har noget unikt og der ER et publikum til hans arbejde, ingen tvivl om det.

Og det med at "de små kreative grå" fungerer godt ud på de små timer; kender jeg kun alt for godt. Det koster en del trælse dage på job, når man har rodet med noget den halve nat.. :-)

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 21-12-2011
    kl. 23:33

Søren Kristensen

Enig med Peter Koch

Søren og Morten er sgu er par sammensmeltede tvillinger, som INGEN her på Soundcheck skal sige noget ondt om! De er KONGER i dette forum og gør hvad der passer jer. Det er til at brække sig over! Søren har sine meninger om ALT og ve den der mener noget andet eller kommer på tværs af ham, den pladdernakke...
    God jul til jer allesammen :o)

Svar på dette indlæg
  • 22-12-2011
    kl. 01:06

Søren Alwan

Det er...

sgu´ sjovt nok det hér...

Jeg skulle mene, at jeg ved snart sagt enhver given lejlighed har tilskyndet folk til at ytre deres mening - ja, endda nærmest opfordret dem til at være uenige med mig. SÅ LÆNGE det foregår i en saglig og seriøs tone! Det sidste burde være en underforstået selvfølgelighed. Og fra samme skuffe: Man går efter bolden - ikke efter manden! Disse simple ledetråde er da helt grundlæggende for enhver form for blot nogenlunde hæderlig opførsel på ethver forum. Men det er måske meget godt lige at repetere dem her?

Så mellem linjerne i det ovennævnte står vel også nærmest, at jeg på ingen måder - og jeg går ud fra, at enhver anden ville reagere stort set på samme måde - vil spilde energi på at forholde mig seriøst til, når folk åbner ballet ved at kalde mig for pladdernakke og dét, der er værre. Hvis det er på den måde, folk taler til mig - ja, så får de sgu´ igen af nøjagtigt samme skuffe. Og det af karsken bælg!

Men hvis tonen ellers er seriøs og sober, er jeg såmænd klar på at tage en debat om det meste. Og det er vel egentlig dét, som et debatforum er til for?

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 22-12-2011
    kl. 22:10

Søren Kristensen

Ha ha ha - bare vent Nico

Søren "sidste ord" Alwan skal nok vende tilbage med en "afsluttende og opdragende svada", han kan nemlig slet ikke lade være :o)

Svar på dette indlæg
  • 22-12-2011
    kl. 00:50

Søren Alwan

Det...

bliver sgu´ mere og mere besynderligt det hér! Jeg havde egentlig bestemt mig for, at denne parodi på en debat fremdeles måtte passe sig selv uden min medvirken. Men min nysgerrighed byder mig nu alligevel lige at spørge ind til, hvad din seneste "grebet ud af luften-påstand" går på, Peter: Hvad er det for konkrete ting, du mener, at jeg ikke kan forholde mig til? At du helt uprovokeret kalder mig en pladdernakke? Eller er det noget andet - forhåbentlig noget lidt vigtigere med en anelse mere substans i - som ligger dig så voldsomt på sinde?

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 22-12-2011
    kl. 20:33

Søren Alwan

Jamen...

det skal mig da så være en sand fornøjelse at sige, at dét at skamme mig over min gebærden på dette forum nok er dét, der ligger mig fjernest. Og tilføj for min helt egen regning: Rend mig i røven!

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 22-12-2011
    kl. 20:59

Søren Alwan

Jeg tror...

denne samtale er forbi.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 22-12-2011
    kl. 21:40

Søren Alwan

Så...

ved man da, hvor man har dig: Hvor du hører hjemme - sammen med resten af lortet.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 22-12-2011
    kl. 21:51

Nico Collu

Hvad skal jeg sige...?

I er simpelthen utrolige, haha.

God jul allesammen og stop med at prøve at "vinde" på internettet, det gør ingen! ^^

Svar på dette indlæg
  • 23-12-2011
    kl. 17:33

lars wille

I al respekt for duellanterne,

finder jeg altså også denne tråds udvikling og termenelogiske "landing" helt og aldeles underholdene.
    Herfra også gud jul og godt nytår !
    Vh. Lars Wille

Svar på dette indlæg
  • 23-12-2011
    kl. 17:35

lars wille

gud = god

gud = god, jul!

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk