Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Band In A Box alternativ?? - Computer - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 20-02-2012
    kl. 09:33

Niels Pedersen

Band In A Box alternativ??

Jeg har brug for gode forslag mht. anskaffelse af et ve program. Jeg skal mest bruge det til at skabe akkompagnementer til at ve soli/riffs over, ikke s meget til at komponere p. Jeg har allerede ChordPulse installeret, og det er et rigtigt godt og intuitivt program at bruge, men det er ogs begrnset med variationen af akkompagnement i lngden. Til prisen p ca. 30$ er det ok (findes i en light udgave som er gratis). Jeg tvivler ikke p, at Band In A Box er et virkelig godt program, men dels er prisen en hel anden end ChordPulse, dels er BIAB en del mere nrdet at anvende i hverdagen efter min mening, i hvert fald overkill til mit behov. Det ville vre perfekt, hvis programmet kunne eksportere filer som mp3 og wav. Har nogen p forummet gode bud p programmer, som er rimeligt intuitive at bruge, men samtidig mere varierede end f.eks. ChordPulse? P forhnd tak, Niels.

Svar på dette indlæg
  • 22-02-2012
    kl. 09:53

allan sgaard jensen

Band In A Box alternativ

Afhngig af hvordan du prcis vil benytte programmet, kunne Mixcraft fra acustica vre et godt og mere tidssvarende alternativ. Desuden er programmet rrende billig.

Svar på dette indlæg
  • 22-02-2012
    kl. 11:45

Henrik Hansen

RealB

Hvis du har en iPhone eller iPad, kan du prve RealB-app'en. Det er en slags realbook til iPhone/iPad og fungerer som Band in a Box uden alle de mange menuer. Der er en del forudindstillede akkordrundgange, som er meget brugt til at ve sig over. Du kan ogs lave din helt egne.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk