Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Tab af volume - Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 01-03-2012
    kl. 23:18

lars wille

Tab af volume

Under koncert i aften begyndte min jtm 45 top pludselig at tabe volumen - sdan ca. til halv kraft. Det skete 2-3 gange i hvert nummer. Srligt nr der kom lidt ekstra pedal p skete det, men ogs bare undervejs. Jeg har aldrig skiftet rr p den siden jeg kbte den, og ved ikke hvor gamle de er.
    Den har i den seneste tid haft en del bagrunds-sus, og nyt er, at jeg netop har sat et ekstra kabinet med 2 12re p s den nu "trkker" 2 kabinetter med 2 12re i hver, men det skulle vel ikke betyde noget? Tnker det m vre noget et elektrisk issue og hrer gerne bud p dette. Jeg skal ikke selv rode med det men er nysgerrig p om dette tema har meget sandsynlige forklaringer - f.eks rrene.
    Vh. Lars Wille

Svar på dette indlæg
  • 01-03-2012
    kl. 23:33

Sren Alwan

Hmm...

Det har ikke noget med kabinetterne at gre. Det kan vi godt sl fast!

Det kan meget vel vre t eller flere rr, som er ved at vre dde. Men det KAN ogs vre andre ting - lse/drlige forbindelser i snart sagt enhver afskygning. Svrt at sige uden at have haft nsen i sagen...

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk