Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 05-03-2012
    kl. 08:43

troels Hertz

Aguilar DB750 ingen lyd???

Kære basfolk.
    Jeg er den glade ejer af en DB750. Da jeg sidst skulle bruge den i øveren, var der desværre ingen lyd!? Forstærkeren kører en test af alle delene før den starter op. imedens denne test står på, blinker den ene diode. Den holder op igen når testen er 'godkendt'. Det gør min også men altså, ingen lyd!? Preamp out virker fint, så det må være effektforstærkeren der er stået af. Er der nogen der ved hvem der kan lave den for mig? Det skal jo helst være een som kan sit kram, da det jo er dyre sager :-) På forhånd tak for jeres hjælp...

Svar på dette indlæg
  • 06-03-2012
    kl. 09:42

Peter Mortensen

Ledning....

Har du prøvet af skifte højttalerkablet?

Svar på dette indlæg
  • 06-03-2012
    kl. 12:32

troels Hertz

Peter...

Jeg har både prøvet at skifte kabel og har tjekket at kabinettet virker. Hvis jeg kører preamp out via en anden slaveforstærker og ind i kabinettet, virker det hele fint. Så altså - det er nok effekt trinet der er stået af. Så jeg eferlyser stadig en god reperatør...

Svar på dette indlæg
  • 06-03-2012
    kl. 12:58

Peter Mortensen

Hvor i landet ....

befinder du dig?

Svar på dette indlæg
  • 06-03-2012
    kl. 13:02

troels Hertz

København

(Bagsværd)

Svar på dette indlæg
  • 06-03-2012
    kl. 13:13

Peter Mortensen

Prøv...

Basslab på Borups allé eller City music på Vesterbro

Svar på dette indlæg
  • 11-03-2012
    kl. 13:37

Svend Erik Holm

Erm... Basslab ?!?!?

Basslab er NO GO. Skidt omdømme, og endda med rette.

Svar på dette indlæg
  • 11-03-2012
    kl. 22:39

Søren Alwan

Jah...

jeg vllle også gå andetsteds...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 12-03-2012
    kl. 08:38

troels Hertz

Søren!

Vil du begrunde den udtalelse. Jeg har nemlig aflevert den hos Basslap i fredags...

Svar på dette indlæg
  • 12-03-2012
    kl. 14:07

Søren Alwan

Well...

lad os sige det sådan, at jeg har set noget af dét, de har lavet. Og så har jeg engang udsat mig selv for deres kundeservice. Det gider jeg ikke at gøre igen.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 13-03-2012
    kl. 19:56

Carsten Pedersen

Søg på basslab .

Hej Troels !
    Prøv at bruge Soundchecks søgefunktion , og søg på Basslab .
    Så finder du beskrivelse fra et par kunder , der har oplevet uhyrlige ting hos Basslab .
    Disse beskrivelser ville i hvert fald få mig til at spurte ind hos Basslab , og bede om at få min forstærker igen .
    mvh
    Carsten Pedersen .

Svar på dette indlæg
  • 14-03-2012
    kl. 08:34

troels Hertz

SHIT!

Jeg er ked af, at jeg ikke fik jeres advarlser før nu. Den er indleveret til rep. hos Baslab. Henrik sagde, at han ville kigge på den i dag, så jeg må prøve at stoppe ham inden han går i gang...

Svar på dette indlæg
  • 22-03-2012
    kl. 11:49

troels Hertz

I havde ret :-(

Lige for at runde det hele af... Jeg lod tvivlen komme Henrik til gode. Jeg indleverede forstærkeren forrige fredag. Henrik lovede den klar den efterfølgende onsdag. Jeg ringede onsdag og Henrik sagde så torsdag. Jeg ringede torsdag og Henrik sagde fredag. Jeg ringede fredag og Henrik sagde 'kl 16:00 hvis du er heldig!?!? Så hentede jeg den med det samme. Baslab... Don't do it!

Svar på dette indlæg
  • 22-03-2012
    kl. 13:22

Carsten Pedersen

Bedste Løsning !

Jeg tror du har valgt den bedste løsning for dig .Nemlig IKKE at lade Basslab reparere din fine forstærker .
    Jeg forstår ikke Basslab . De må da vide , at de ikke har det bedste omdømme . Din oplevelse med dem , gør ikke omdømmet bedre . Det er selvfølgelig ikke en katastrofe at en rep. bliver forsinket . Det sker også mange andre steder .Men alligevel pynter det ikke på Basslabs omdømme .
    M.v.h.
    Carsten Pedersen

Svar på dette indlæg
  • 22-03-2012
    kl. 13:40

troels Hertz

Enig Carsten

Ikke en katastrofe, men hvor svært er det at kigge på, hvad har jeg af opgaver, hvor lang tid tager de at lave - og dermed hvornår er din forstærker klar!? OK, så er der en opgave der trækker ud, men så ringer jeg da til kunden og giver ham en ny dato, så han kan planlægge i forhold til spillejobs osv. Henrik er så bare ikke særlig tjekket og det er der sgu sikkert andre selvstændige der ikke er, men at han samtidig er SÅ arrogant og har en ' det er mig der gør dig en tjeneste' attitude, har jeg bare ikke oplevet før. København er en lille by, så spred ordet om Baslab og giv i stedet arbejdet til de folk der behandler kunderne på en ordentlig måde, og dem er der heldigvis masser af...

Tak for hjælpen alle... Og ja, så skide være med det - også til dig Peter ;-)

Svar på dette indlæg
  • 23-03-2012
    kl. 10:41

Carsten Pedersen

Uha-uha .

Hej Troels !
    Ja , din beskrivelse af Henriks attitude, manglende kundepleje og arrogance gør jo det hele meget værre .
    Men som du selv skriver , så rygtes sådanne ting hurtigt .
    Det vil sikkert give Basslab færre kunder fremover .
    God vind fremover !
    M.v.h.
    Carsten Pedersen

Svar på dette indlæg
  • 28-08-2012
    kl. 18:20

Henrik Gudmand Jensen

Brug dog

MSC Han Virker Allan ovberby jagt

hilsen Henrik

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk