Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Tech 21 vt Bass - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 13-03-2012
    kl. 11:17

Jens Zeuthen

Tech 21 vt Bass

Hej Soundcheck

Er der nogle af jer, som har prvet Tech 21 vt bass?
    Jeg er interesseret i at vide om, hvordan den er og om den fjerne noget bund?

Mvh Jens

Svar på dette indlæg
  • 13-03-2012
    kl. 16:00

Christian Hyer Rasmussen

Kan klart anbefales!

Det er formentlig den pedal jeg bruger mest og er gladest for jeg kbte..
    Den har eq (bass, midd, treb) s selv hvis den fjernede nde bund ville du nemt kunne kompensere ved at give den lidt mere p eq'en..
    Syntes dog ikke at den fjerner noget..

Jeg vil dog lige sige at pedalen bde kan bruges som klassisk drive-pedal og som en udvidet eq-pedal. Nu spiller jeg over en EBS forstrker som er fed til mange ting - men engang imellem ville man nske at man havde det helt fulde Ampeg-rig og netop i det tilflde er denne pedal fantastisk til at efterligne lyden af en Ampeg SVT (gerne med en lille smule knurren/drive) ;-)

Svar på dette indlæg
  • 13-03-2012
    kl. 18:48

Jens Zeuthen

Hej Christian

Tak for din besked.

Jeg str faktisk med samme "problem". Jeg spiller selv p en EBS Fafner + 4x10 kabinet fra EBS og synes nogle gange, at den mangler lidt kant, nr jeg spiller rock.

Planen er, at jeg vil bruge den som en slags preamp, s man kan f lyden som Ampeg SVT, uden at man skal slbe en top, som vejer 40 kg.

Svar på dette indlæg
  • 24-08-2012
    kl. 21:47

lasse pedersen

+1 til VT

jeg har selv Vt bass pedalen ( version 1 uden speaker sim knappen). jeg spiller p et MEGET rent lydende anlg - nemlig en Markbass LMII over en Barefaced Big One. Da jeg jo spiller rock/hrd rock giver den virkelig det sidste punch/grit/drive/character til lyden. Gr faktisk og overvejer at skifte den ud med en VT bass deluxe - Der er s mange fede lyde i den pedal her og kun bruge en i en live situation er da helt forkert. Det er njagtig den samme pedal - bare med op til 6 forskellige presets, DI og en effect send/return.

n... for at svare p dit sprgsml - Nej - den fjerner ikke bund - Den kan tilgngld give en HEL DEL bund - vel at mrke p den fede mde. Husk at justere i MEGET SM ndringer - har aldrig oplevet en pedal der skifter s meget karakter med ganske f ndringer.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk