Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 13-03-2012
    kl. 12:01

Anders Knudsen

Amatør bassist søger ny bass

Hej nu har jeg spillet bass i 4 år og band i 3. Mit problem er dog at jeg stadig render rundt med en begynder bass. Den er lidt lille i det og jeg kunne godt tænke mig at købe en ny lidt mere proff en. Jeg ved bare ikke så meget om det så ville høre om der er nogle af jer der har nogle gode tips til hvad jeg skal gå efter.
    Jeg spiller hovedsageligt rock, men også lidt funk og lidt pop. Rock er dog det der er det vigtigste. Har investeret i 2 effekter til bassen og en ny forstærker så det er kun bassen der mangler udskiftning. Mine effekter er en BassBooster Mole og BigMuff. Begge købt fra 4sound.dk.

På forhånd tak

Svar på dette indlæg
  • 05-04-2012
    kl. 23:09

Jonas Håkonssen

washburn bb6 gm

Hej Andreas.
    Jeg har min washburn 6 strenget bass til salg,

Washburn, Bassen er udstyret med aktive pickups, 24 bånd og lakeret i hårdfør fat finish. Kroppens udformning gør at du har let adgang til alle 24 bånd, og med washburns slanke hals,, får du et meget letspilleligt instrument

Specifikationer
    Basswood Body
    Maple Neck
    Rosewood Fingerboard
    24 bånd
    Aktive soapbar Pickups

jeg sælger den af den grund at det var et fejlkøb, der er helt nye strenge på. - jeg har sat en pris på 2000 - men ellers er jeg åben for bud hvis du er interesseret

Svar på dette indlæg
  • 08-04-2012
    kl. 00:11

Søren Alwan

Elsker disse...

"Du skal bare købe min-svar", når én eller anden efterlyser et godt og OBJEKTIVT råd til, hvad de skal købe af instrument. Men OK: Brugtmarkedet går vist lidt trægt for tiden, har jeg ladet mig fortælle. Så ethvert kneb gælder tilsyneladende?

Jeg vil dog råe Anders til lige allerførst at starte med at overveje grundigt, om det er en seks-strenget bas, han står og mangler...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 08-04-2012
    kl. 00:11

Søren Alwan

Elsker disse...

"Du skal bare købe min-svar", når én eller anden efterlyser et godt og OBJEKTIVT råd til, hvad de skal købe af instrument. Men OK: Brugtmarkedet går vist lidt trægt for tiden, har jeg ladet mig fortælle. Så ethvert kneb gælder tilsyneladende?

Jeg vil dog råe Anders til lige allerførst at starte med at overveje grundigt, om det er en seks-strenget bas, han står og mangler...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 08-04-2012
    kl. 00:12

Søren Alwan

Hov!

Ved ikke, hvorfor den kom to gange..? Det var ikke meningen.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 12-04-2012
    kl. 15:49

Jørn Brink

Fender J eller P

Jeg ville kigge mig om efter noget J eller P bas.
    P-basser er har fed rocklyd, men er ikke de mest udbredte til slap, hvis du skal lege med det. Alternativt til Fender kan du kigge efter Sandberg. Der kommer en billigere Elektra model som kunne være spændende.....

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk