Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Display rep. eller ny display - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 27-03-2012
    kl. 17:05

Lars plovmann

Display rep. eller ny display

Hej

Har et stort problem..... Jeg har , ja faktisk ikke mindre end to digitale mixere hvor displayet har vertikale streger..... Der sidder sådan et 6-7" monokrom display og de får streger... i følge nettet er det en HELT alm. fejl, og det er fordi der sidder noget Zebrabånd mellem display og print der er limet fast.... det løsner sig ifm varme - kulde osv.....
    En skriver på et amerikansk forum.... opløs limen, rengør og lim den fast igen.... meeeen, med hvad ???
    Hvad tør man lige at prøve at opløse med ??? det der Zebrabånd er jo af gummi.... og der er lak på print osv... Og hvad skal man mon liiiige bruge til at lime fast med igen ???

Mixeren er en Tascam DM24, og efter hvad jeg har kunnet finde ud af koster et nyt dispaly i nærheden af 2000.- kr.... lidt vildt for alm monokrom skærm...

Er det noget du på nogen måde kan hjælpe med ??? eller ved noget om ??

Lars Plovmann
    stereo@plovmann.dk

Svar på dette indlæg
  • 29-03-2012
    kl. 22:46

Torben Andersen

Har også prøvet dette

løsningen var på min mixer - Tascam TDM4000 at køre setup med skærm - fandt ud af den kunne tilte hvis enten sync eller en digitalforbindelse var dårlig.....
    SÅ prøv at tjekke dette ud inden du laver for mange dyre og farlige eksperimenter

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk