Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
- Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 01-04-2012
    kl. 19:58

lars wille

Hej Thomas, jeg har for kort tid siden bestilt, og efter 3-4 uger, modtaget mit TT cab. Jeg eftermonterede 2 speakers: 1 weber 1265 og 1 weber blue ceramic. Jeg er ganske tilfreds. Dels med TT - god kvalitet, rimelig pris og mange valgmuligheder mht. frontstof, bekldning etc. Hjtalerne er jeg ogs tilfreds med. Ville dog gerne prve med en alnico blue i kombinationen.
    Bh. Lars

Svar på dette indlæg
  • 30-03-2012
    kl. 08:08

Morten Lyse Pedersen

Hej Thomas.

Jamen det lyder nu til, at du har lst p lektien.

Sren Alwan er jo noget oppe at kre over Webers 1265, men jeg har ikke haft fornjelsen af at hre den endnu. Heller ikke "skumryg" enhederne.. :-)

Men go go go..! Du skal da bare have sdan et kabinet hjem og s hre hvordan det lyder..!

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 30-03-2012
    kl. 14:15

Morten Lyse Pedersen

Tak,

den slags "hands on" erfaringer er nu mere vrd end tusind test-rapporter p nettet..

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 30-03-2012
    kl. 12:34

Thomas Hirup

Hej Morten

Jo, tak der er blevet studeret en del i stearinlysets skr :) Jeg har talt med Peter Rahbek, der er begyndt at tage Scumbacks hjem og de skulle vre rigtig dejlige. Om det tonalt s passer til forstrker, spillestil osv det kan jo testes ved at prve sig frem. AF Cabs har kortere leveringstider og en god byggekvalitet, s jeg har lyst til at prve dem.

Der gr nok et par mneder inden alt er bygget og skaffet hjem, men jeg sigter efter at dele mine erfaringer her p forummet :)

Mvh
    Thomas

Svar på dette indlæg
  • 30-03-2012
    kl. 17:07

Sren Alwan

Overvej...

evt. kombinationen af en keramisk Weber 1265 og s en alnico-enhed af en art - f.eks. en Celestion Gold. Det har tidligere lydt godt i rerne p fans af Mayer og Ford (det gr Weber 1265 nu ogs p egen hnd). Og jeg kan kun give "Thumbs up" for Tube Towns kabinetter.

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 01-04-2012
    kl. 19:58

lars wille

Hej Thomas, jeg har for kort tid siden bestilt, og efter 3-4 uger, modtaget mit TT cab. Jeg eftermonterede 2 speakers: 1 weber 1265 og 1 weber blue ceramic. Jeg er ganske tilfreds. Dels med TT - god kvalitet, rimelig pris og mange valgmuligheder mht. frontstof, bekldning etc. Hjtalerne er jeg ogs tilfreds med. Ville dog gerne prve med en alnico blue i kombinationen.
    Bh. Lars

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk