Fender Aerodyne strat
Nogle her som har efaring med denne strat bastard.
Eventuel prøvet en.
Hvilke pickupper benytter japserne, hvad kan de evt. bedst sammenlignes med.
mvh
Allan Søgaard
www.tube-amp.dk
Nogle her som har efaring med denne strat bastard.
Eventuel prøvet en.
Hvilke pickupper benytter japserne, hvad kan de evt. bedst sammenlignes med.
mvh
Allan Søgaard
www.tube-amp.dk
bassisten, jeg spiller med, har en Aerodyne-Jazz bass. Så da der hang en Aerodyne-Strat på en væg foran mig måtte jeg da lige tjekke, om der skulle gå helt dansktop-uniform i den. Det skulle der så ikke... :-)
I mine øjne og ører er der tale om en meget "moderne" Strat - både i måden, den føles på og ikke mindst i lyden, som er en noget tynd kop te uden hverken meget varme eller tyngde i. Vi er helt klart mere i afdelingen for "80´er-rytmeguitar på de to bagerste pickupper", end vi er i afdelingen for Hendrix, fuldfed "trælyd" og lignende. Andre vil sikkert sige det diametralt modsatte...
M.v.h.
Søren Alwan
Så er det fingerne væk fra min side.
80' rytmeguitar er ikke lige ønsket :-)
Fandt et klip på tuben, og med forbehold for optagelsen, så lød det sku' også lidt tyndt.
Jazz-bassen er faktisk ret fed...
M.v.h.
Søren Alwan
Jeg vil anbefale dig at kigge på Yamahas nye modeller, Har lige fået en pacifica 611 hjem med p90 og custom5 i bridge. (begge seymour duncan)
De lyder og spiller fantastisk. (min har en fed klar varme i modsætning til visse les pauls som kan blive lidt mellemtone mudrede og svære at beherske i en clean rytme-setting) Ved ikke hvad du er på udkig efter. - Men jeg har aldrig været gladere for en spade og jeg har godt nok haft mange efterhånden :).
Fik kikket lidt på den Pacifika. Ser meget interessant ud.
Jeg har en fender thinline tele og en Musicman sabra2.
jeg var egentlig på udkik efter noget klassisk strat.
MEN . Den pacifica .....
Mvh
Allan søgaard
Www.tube-amp.dk
- svinegodt, altså Yamaha'en. Søren Andersen har en demo på youtube, og den dækker jo stort set alle behov.
Hvor har du købt din, Emil?
Mvh
Bjarne
Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.
Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk