Hvor svært er det lige..
.. at svare ja på et spørgsmål uden alle mulige søforklaringer? Hvis du bliver stoppet af politiet, skal du så også til at forklare hele din arm bevægelse fra rattet til handskerummet, hvor kørekortet ligger?
Og åbenbart forstår du ikke hvad en analogi er.. Forklaret kort - så er det at beskrive/forklare noget, hvor du tager udgangspunkt i noget helt andet. I dette tilfælde var det for at forklare, at selv den bedste kan slå sig selv halvt ihjel, hvilket er ganske passende med Jason Watt, da han rent faktisk har slået sig selv halvt ihjel(høhø, og ja han ville selv grine af den.. Da jeg har mødt manden, og det er hans joke).
Jeg kan komme i tanke om to musikere, som er blevet slået ihjel af musikgear.
Leslie Harvey(ikke jordet mikrofon og våde hænder), og Keith Relf(dårlig jordet guitar).
Hvorvidt der var tale om modifikationer i deres gear, dårlige reparationer osv., skal jeg ikke udtale mig om, men det er dog bevis på, at udstyrret vi alle hygger os med, kan slå ihjel, hvis det ikke er håndteret korrekt!
Jeg finder det trist og deprimerende - at du er så afstands tagende fra at ting kan gå galt, og det kan gå meget galt i dette tilfælde.
Det er jo nærmest en psykotisk tilstand du bevæger dig ud i, når du tager afstand fra at lortet kan gå galt, fordi du har dit eller dat ekspertise. Du er ikke ufejlbarlig selv med 100 års ekspertise.
Det er ikke legetøj du rodder med lille ven - det er 230v fra strømstikket, som kan ophobe sig i et elektrisk produkt med op til eller over 600v. Det kan sgu slå nogen ihjel, hvis du laver en lille fejl, og denne ladning bliver rettet det forkerte sted hen.. Som f.eks. en jordforbindelse der er defekt.
Om så du har gjort det i 25 eller 1 år..
Hvis du ikke er opmærksom, og varsom, på de risikoer forbundet med sådan noget her, og hvis du tror at du ikke kan fejle - så er du sgu en idiot.
Jeg finder det dog ganske morsomt, at du på trods af, at jeg har udtalt mig at jeg aldrig ville gøre brug af en amatør som dig, og kun ville henvende mig til de dybt professionelle som lever af lortet, prøver på at fremhæve dig selv, som en jeg kunne finde på at kontakte med en forstærker der har brug for dit eller dat reparation..
Så jeg understreger det lige med en lidt grovere sætning, der jeg tror du forstår den bedre..
Jeg ville aldrig henvende mig til en lille luset amatør som dig, der slet ikke vil anderkende faren ved at lege med dette elektroniske udstyr.
Desuden.. De modifikationer jeg har behov for er minimale. Jeg bruger en mikrofon når jeg står på scenen - og ikke en guitar forstærker, og når jeg bruger en guitar forstærker, så har jeg ikke behov for andet, end det fra fabrikken.
Det gode ved at være en dygtig musiker er.. At jeg kan få det hele til at lyde godt uden at bruge amatører som dig, og de reparationer jeg har behov for, betaler jeg gerne ekstra for, at de bliver lavet af en professionel, som er licenseret til at måtte rode i mit gear. :)
Glem nu ikke... At Marshall, Matchless, Mesa, Fender osv. ikke ligefrem er glade for at du rodder i deres lort. Hvilket er en af grundene til at garantien flyver ud af vinduet, hvis deres gear ikke bliver repareret på et licenseret værksted - den anden grund er.. At de har ikke lyst til at stå til ansvar når Søren Alwan rodder i en forstærker og futter sig selv, eller andre af.