Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
kun et forslag - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 17-05-2012
    kl. 13:41

Morten Pedersen

kun et forslag

jeg har haft det samme problem som jeg kan hre du har, jeg er p min femte bass p 2 r, der har altid vret et eller andet som jeg var utilfreds med.
    det er jeg ikke mere, jeg har kbt en ibanez rs 600. den fedeste bas jeg har spillet p. den er smal i halsen, let at spille p, let at st med og vigtigst en rigtig fed lyd. prisen er omkring de 5000 kr ved 4sound. tag derind og prv den, en lkker bas til f penge. blot et forslag.

Svar på dette indlæg
  • 17-05-2012
    kl. 13:41

Morten Pedersen

kun et forslag

jeg har haft det samme problem som jeg kan hre du har, jeg er p min femte bass p 2 r, der har altid vret et eller andet som jeg var utilfreds med.
    det er jeg ikke mere, jeg har kbt en ibanez rs 600. den fedeste bas jeg har spillet p. den er smal i halsen, let at spille p, let at st med og vigtigst en rigtig fed lyd. prisen er omkring de 5000 kr ved 4sound. tag derind og prv den, en lkker bas til f penge. blot et forslag.

Svar på dette indlæg
  • 17-05-2012
    kl. 13:44

Morten Pedersen

glemte helt. den er aktiv med 3 bnds eq. og bartolini pigupper. syntes du skulle overveje det. mange svrger til fender, men ibanez er bde letterer og mindre i kroppen.

Svar på dette indlæg
  • 24-08-2012
    kl. 21:39

lasse pedersen

kan kun give en +1 til ibanez - kbte selv en sr-1205'er for knap et r siden - den HELT fantastisk. Nordstrand pickupper, Wenge, bubinga, mahogni. og s til knap 8000.-
    Den har ogs en lillebror - knap s pn i mine jne og med en anden preamp/pickups. SR505-BM.
    De er begge to 5'ere for det et det jeg spiller. men prv dem - de 4 strenget versioner fr MEGET ros rundt omkring ogs.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk