Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Höfner akustisk bas - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 05-06-2012
    kl. 11:59

P. Yotunheimer

Höfner akustisk bas

Undertegnede har en en formentlig tyskbygget halvakustisk Höfner Club Bass med to pick-ups. Finish: Sunburst. Den er antagelig fra slu 60'erne. Jeg anskaffede den selv som brugt i 1976, men har stort set ikke spillet på den og vil egentlig gerne sælge den. Er der nogen, der har en ide om, hvad den kan være værd i dag?

Svar på dette indlæg
  • 05-06-2012
    kl. 22:06

Rober Mulder

Høfner Club bas

Hej Leif.
    Som sælger (og kender) af Høfner bassser (samler) er det svært at sætte en pris før man har set bassen. Hvor sidder pick upperne, hvad står der bag på printpladen af numre, er der en original kasse med osv. Jeg vil gerne hjælpe dig, evt. handle fair, jeg skal bare bruge flere oplysninger. Hvis jeg skal gi` dig en pris skal Du sende mig to oplysninger, og billeder af bassen, samt (hvis Du skruer kontrolpladen af med tone og vol, knapperne) af, så står der nogle sifre,
    De første tre sifre samt bogstaver er modstandsinitialer, men de næste tre er måned og årstal. Fesk. 380AU206. De sidste tal siger 20 uge 1966.
    Du får meget mere hvis Du har original kassen.
    Et flygtigt bud på hvad Du har meldt ud (ubeset og MEGET usikkeret) 6 kilo u. original kasse og en tusse mere med kasse. Der en en lille skare af Høfner basspillere som vil ha` en sådan, de fleste vil ha` violinbassen. Såån er det bare. Send mig pic. til : Robert.Mulder57@yahoo.dk så vil jeg hjælpe dig.
    La` mig være ærlig med det samme. Min samling er stor af disse men kan altid blive større hvis de er interessante, men jeg er objektiv og vil bare gerne hjælpe.
    Jeg er ikke intereseret i at presse prisen til min fordel, det får jeg i sidste ende intet ud af, kun dårlig omtale i Høfner kredse.
    De bedste hilsner
    Robert Mulder
    Hørner samler/Beatles bassist og iøvrigt en rigtig flink fyr.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk