Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 08-06-2012
    kl. 16:36

Ragnar Hentze Rasmussen

T-Rex Bigfoot / Mac-1 Problemer

Hej,

Jeg har lige købt en bigfoot og mac 1, men har problemer med loop change på bordet..:)

og så kan jeg ikke så det til at lave en factory reset..:(
    Og så har jeg også et problem, da jeg vælger at jeg skal tænde/slukke et loop direkte på bordet, så Fu*ker den helt op..:( nogen der kan hjælpe..? har prøvet at ringe ind til T-Rex..:) Men han som har forstand på bordet er der ikke lige pt..:(

Svar på dette indlæg
  • 08-06-2012
    kl. 21:58

Frank Mikkelsen

Find manulen på en søgemaskine.

du bliver nødt til at æde dig gennem manualen til Mac-1 og Bigfoot, da de problemer, som du har, generelt er med forståelsen af midi.
    Du kan eks. ikke lave en factory reset, da der ikke er nogle programmer installeret fra T-Rex´s side, der er jo ingen effekter el. lign., før du sætter nogle til, så hvad skulle programmerne indeholde.
    Du skal selv lave midi-programmerne fra bunden, hvor du selv vælger, og aktiverer de loops, som du skal bruge i de enkelte programmer. Det kræver, at du kører det midigrej, som der skal kontrolleres, på samme kanal, ellers kan de ikke "tale" sammen.
    Endvidere skal jeg lige anbefale dig, at du ikke tilslutter/fjerner pedaler/effekter fra Mac-1´s loops mens der er strøm på enheden, idet du så brænder FET-transistorerne af.
    For at slå de forskellige effekter til/fra i programmerne, skal du først aktivere switchen med CTRL-MODE, idet Bigfoot så går ud af program-change mode, og switchene 1-8, bliver dermed on/of for de effekter, der hører til de respektive loops.

Håber det hjalp lidt, men du er bedst hjulpet ved at læse manualen, så du får en generel forståelse for hvad midistyring går ud på.

God fornøjelse.
    Mvh.
    Frank Mikkelsen.

Svar på dette indlæg
  • 09-06-2012
    kl. 09:33

kim henriksen

Tjek ud og læs her .....

....... måske finder du en løsning på dit problem:

http://t-rex-effects.com/Files/Billeder/Ecom/Produkter/MAC%201/Mac1_Manual_English.pdf

http://www.t-rex-engineering.com/Files/Billeder/Ecom/Produkter/BigFoot/BigFoot_Manual_English.PDF

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk