t-rex replica
Er der nogen af jer elektronik sagkyndige der ved om det kan lade sig gøre at lave "brown switchen" om til et potmeter? Jeg kunne godt tænke mig at have muligheden for at tweake bas-treble i delay i stedet for enten eller.
VH
Jan
Er der nogen af jer elektronik sagkyndige der ved om det kan lade sig gøre at lave "brown switchen" om til et potmeter? Jeg kunne godt tænke mig at have muligheden for at tweake bas-treble i delay i stedet for enten eller.
VH
Jan
Da Replica er en digital pedal, tror jeg ikke brown-knappen fungerer som aktivering af et almindeligt tone-kontrol kredsløb. Nærmere et input til et eller andet digitalt der så behandler nogen 1'er og 0'er..
Pedalen er ydermere temmlig avanceret og jeg har ikke set, eller ledt efter, diagrammer i omløb.
Så desværre..!
Mvh;
Morten Lyse
Det ville jeg nu ikke stille mig slet så skråsikker overfor. I´d be damned, hvis ikke brown-knappen i al sin ypperlige ingeniørkunst består i en afbryder til en kondensator i tilbagekoblingssløjfen, der tager lidt top af for hver gentagelse (under udlæggelse af megen røgslør og tryllestøv og stemplen med guldbogstaver er dét vist også hvad mangen en "Boutique-modifikationsfætter" gør ved f.eks. Boss DD-5, sådan at den lige pludselig opnår nærmest overnaturlige evner og kan vippe selv de bedste rørbestykkede båndekkoer af banen). Men jeg har aldrig haft næsen i en Replica (eller har planer om at skulle have det). Så jeg skal afstå fra at udtale mig mere skråsikkert end som så. Jeg lufter bare mine umiddelbare tanker. Og skulle jeg gå hen at have ret, ville den beskrevne modifikation da ikke være sådan helt uden for lands lov og ret at komme i nærheden af.
M.v.h.
Søren Alwan
Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.
Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk