Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 20-08-2012
    kl. 19:44

Brett Tootle

Udskiftning af reverbtank

Hej folks.

Jeg står pt. med den situation at rumklangen på min Fender Deville ikke virker. Jeg har læst mig til det typisk er en løs forbindelse til reverbtanken, der er skyld i problemet. Det skulle ellers være nemt at fixe. MEN når jeg løfter forstærkeren, er der en raslende lyd, som godt kunne lyde som en sprunget, eller løs fjeder i tanken. Hvad gør man ved det, hvis det skulle vise sig at være problemet? - Skifter man hele tanken, kan man købe seperate fjedere, eller kan man nemt sætte fjederen i igen?

Svar på dette indlæg
  • 20-08-2012
    kl. 20:19

Søren Alwan

Nu...

Kan man jo normalt høre fjedrene "rasle", når man løfter forstærkeren, selv om tingene virker, som de skal. Så dét ville jeg nok ikke basere min diagnose på...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 22-08-2012
    kl. 17:48

Lars Skar

Pynth Elektronic

Det kan være at en af fjedrene er knækket eller at forbindelsen i én af de små spoler er gået. Du kan købe en ny reverbtank her: http://www.pyndtshop.dk/

Kik på den gamle og se hvad der står af oplysninger på den inden du bestiller. Det er let og billigt og du kan sagtens selv udskifte den.

Svar på dette indlæg
  • 04-09-2012
    kl. 13:55

Brett Tootle

Tak for svar

fra jer begge. Jeg er lige vendt lidt sent tilbage, men jeg har nu solgt amp'en. Søren, det jeg mener med raslen, var en mere usædvanlig raslen end normalt. Jeg er nu ganske klar over en forstærker med reverbtank, har det med at rasle lidt, men det lød som om der var en sprunget fjeder eller noget. Men jeg er nu kommet af med den, så det skal jeg ikke længere tænke på :-)

Svar på dette indlæg
  • 08-09-2012
    kl. 10:37

Jens F

Tilføjelse

"Men jeg er nu kommet af med den, så det skal jeg ikke længere tænke på :-)"

Derfor kan du jo godt tænke på den, ik...

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk