Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Lydstudie søges - Studie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 26-08-2012
    kl. 15:45

lars wille

Lydstudie søges

Cloudland er et progressivt rockband. Vi skal igang med en demo omfattende ca. 3 numre. Vi har tidligere været i studiet, men har nyt materiale. Økonomien er begrænset, så vi leder efter et "budget studie", meget gerne nord for Kbh, da vi kommer fra nordsjælland. Vi forestiller os et niveau der ligger på 1 dag pr. nummer. Vi hører gerne forslag og anbefalinger. Vi ligger på Bandbase, Facebook og myspace med det hidtidige materiale. Noget af det nye materiale kan høres i liveversion på youtube hvis man googler: cloudland-gjethuset-baggage.
    Vi regner med at indspille hen på efteråret.
    På forhånd tak
    Mvh. Lars

Svar på dette indlæg
  • 03-09-2012
    kl. 15:30

Chris BB

Hej Lars

Jeg har et rigtig godt hjemmestudie der nærmest ikke kan betegnes som et "hjemmestudie" da det er efterhånden ved at være rimelig omfattende. Dog ligger det i midtjylland så det er måske ikke så spændende for jer. Dog kan jeg tilbyde at mixe jeres musik, 3 numre for 1500kr.

Jeg har alt det bedste udstyr og jeg bliver ved til i er tilfredse.

Hvis det kan bruges er i velkommen til at vende tilbage :)

/Chris

Svar på dette indlæg
  • 21-09-2012
    kl. 12:51

Jakob Clemen

Hej Lars

Jeg kan tilbyde at komme ud til Jer og optage demoen i Jeres øvelokale. Jeg har en del erfaring med både live, og studieoptagelser og optager på 24 spor med mulighed for individuelt monitormix (og klik hvis i vil det). Der er derned rig mulighed for at optage det hele på samme tid eller lag på lag hvis I hellere vil det. Jeg har samtidig en del mikrofoner og DI bokse som jeg kan tage med efter aftale.

Optagelsen og den efterfølgende redigering foretages i Pro Tools HD og jeg kan levere optagelsen som et færdigt mix incl. masterering.

Du velkommen til at ringe til mig på 26 89 30 22, eller skrive til mig på jakob.clemen@gmail.com hvis du har nogle spørgsmål.

Mvh
    Jakob Clemen

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2012
    kl. 12:21

lars wille

Hej Jakob

Tak for respons, vi er nu endt i et studie i Kbh. Jeg gemmer dog din henvendelse til evt. senere brug. Har du nogle lydklip du kunne henvise til?
    Bh. Cloudland/Lars

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2012
    kl. 12:51

Jakob Clemen

Hej Lars

Du må endelig sige til hvis I skulle få behov for at få lavet en studie- eller liveindspilning på et senere tidspunkt. Jeg arbejder på at få opdateret min hjemmeside og det er planen at der i løbet af kort tid også kommer referenceoptagelser. Følg evt. med på www.bundfeed.dk

Mvh
    Jakob

Svar på dette indlæg
  • 10-10-2012
    kl. 16:21

Rune Pedersen

henvisning

Kan henvise til Rivernet.dk

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2012
    kl. 12:23

lars wille

Kære alle

tak for respons, vi har fundet en løsning. (kan ikke finde ud af hvordan man sletten tråden!)
    Bh. Cloudland/Lars

Svar på dette indlæg
  • 02-02-2013
    kl. 19:02

Claus Beelen

Lydstudie

Så er der kommet nye billeder fra vores lydstudie, se evnt. billeder her: https://www.facebook.com/SimpleStudioLydstudie I er altid velkomne til at kontakte os, i forbindelse med nye projekter.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk