Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
henvisning - Studie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 03-09-2012
    kl. 15:30

Chris BB

Hej Lars

Jeg har et rigtig godt hjemmestudie der nrmest ikke kan betegnes som et "hjemmestudie" da det er efterhnden ved at vre rimelig omfattende. Dog ligger det i midtjylland s det er mske ikke s spndende for jer. Dog kan jeg tilbyde at mixe jeres musik, 3 numre for 1500kr.

Jeg har alt det bedste udstyr og jeg bliver ved til i er tilfredse.

Hvis det kan bruges er i velkommen til at vende tilbage :)

/Chris

Svar på dette indlæg
  • 21-09-2012
    kl. 12:51

Jakob Clemen

Hej Lars

Jeg kan tilbyde at komme ud til Jer og optage demoen i Jeres velokale. Jeg har en del erfaring med bde live, og studieoptagelser og optager p 24 spor med mulighed for individuelt monitormix (og klik hvis i vil det). Der er derned rig mulighed for at optage det hele p samme tid eller lag p lag hvis I hellere vil det. Jeg har samtidig en del mikrofoner og DI bokse som jeg kan tage med efter aftale.

Optagelsen og den efterflgende redigering foretages i Pro Tools HD og jeg kan levere optagelsen som et frdigt mix incl. masterering.

Du velkommen til at ringe til mig p 26 89 30 22, eller skrive til mig p jakob.clemen@gmail.com hvis du har nogle sprgsml.

Mvh
    Jakob Clemen

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2012
    kl. 12:21

lars wille

Hej Jakob

Tak for respons, vi er nu endt i et studie i Kbh. Jeg gemmer dog din henvendelse til evt. senere brug. Har du nogle lydklip du kunne henvise til?
    Bh. Cloudland/Lars

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2012
    kl. 12:51

Jakob Clemen

Hej Lars

Du m endelig sige til hvis I skulle f behov for at f lavet en studie- eller liveindspilning p et senere tidspunkt. Jeg arbejder p at f opdateret min hjemmeside og det er planen at der i lbet af kort tid ogs kommer referenceoptagelser. Flg evt. med p www.bundfeed.dk

Mvh
    Jakob

Svar på dette indlæg
  • 10-10-2012
    kl. 16:21

Rune Pedersen

henvisning

Kan henvise til Rivernet.dk

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2012
    kl. 12:23

lars wille

Kre alle

tak for respons, vi har fundet en lsning. (kan ikke finde ud af hvordan man sletten trden!)
    Bh. Cloudland/Lars

Svar på dette indlæg
  • 02-02-2013
    kl. 19:02

Claus Beelen

Lydstudie

S er der kommet nye billeder fra vores lydstudie, se evnt. billeder her: https://www.facebook.com/SimpleStudioLydstudie I er altid velkomne til at kontakte os, i forbindelse med nye projekter.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk