Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Dynacord 1000 mixer gået død - Selvbyg - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 25-10-2012
    kl. 14:53

Anders Hasager Larsen

Dynacord 1000 mixer gået død

Hej. Vil se om nogen kan hjælpe mig med hvad det kan koster og få min Powermate 1000 lavet. Da den er gået død. Kan ikke tænde mere. Sidder der en sikring inden i. Og hvis sekring sprænger, Hvad kan det så være galt.?
    Søger en der evt kan lave den i sønderjylland et sted.
    Håber nogen kan hjælpe mig.
    Mvh Anders

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2012
    kl. 19:21

Søren Alwan

Det...

er vist umuligt at svare på, da det er lige så umuligt pr. korrespondence at sige, hvilken af de mindst 117 mulige fejl, der er tale om. Jeg tror, der er mest perspektiv i at slæbe den på værksted først som sidst...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2012
    kl. 19:26

Carsten Pedersen

Check sikring !

Hej Anders !
    Prøv fårst at checke sikringen . En sådan kan springe p.g.a. alder . ( Slidtage )
    Jeg ved IKKe , om der er en sikring i din mixer ; men det vil jeg tro , i en sådan fin mixer .
    Så hvis alt andet svigter : " Læs brugsanvisningen "
    M.v.h.
    Carsten Pedersen .

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2012
    kl. 22:25

Søren Alwan

Sikringer...

springer nu oftere, fordi ét eller andet problem gør, at der går for høj strøm gennem dem...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 29-10-2012
    kl. 08:47

Søren Korsgaard

hvilken generation er det?

Hej Anders. Jeg har en 1000 af de nye og den stod også pludselig af, uden videre varsel. Vi havde lavet lydprøve og sat den på standby og da jeg skulle sætte den til igen døde den. Den fik helt ny indmad på Dynacords regning, Jeg har tidligere fået en mikser lavet hos Kjeld i Horsens, men ved ikke om han stadigvæk gør i den slags. Ellers kontakt Ascon i aalbord da det er dem der har importen og distributionen af Dynacord, de kan givetvis også hjælpe dig med en mand i Sønderjylland der kan fikse den.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk