Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
- Live & PA - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 04-11-2012
    kl. 12:34

Lars Kildholt

Ja - men det har været forbudt at sælge de gamle frekvenser i 2+ år.. Har man Købt "VAREN" altså Sennheiser IEM 300 er det bare ærgeligt hvis det er G1 (=GAAAAMMMEL) G2 kan stilles om men skal på værksted. G3 kan stilles om uden værkstedsbesøg (software) . Ved ikke hvordan det ser ud med andre fabrikanter - men typisk har man slået sig op på at være et billigere alternativ, og så er der nok ikke indbygget den helt store fleksibilitet i hardwaren

Svar på dette indlæg
  • 24-09-2012
    kl. 19:21

ESKILDSEN bjarne

http://www.thomann.de/dk/shure_se315cl.htm

men prøv og lyt dig frem

Svar på dette indlæg
  • 27-09-2012
    kl. 23:16

Lars Kildholt

Shure SE215 til omkring 700 kan let få min stemme... Har dem selv men har lige investeret i topmodellen SE535 til 3.000..... Skuffende lille forskel og IMO SLET ikke merprisen værd ... Tror faktisk ikke jeg ville kunne identificere hvilken der er hvilken i en blindtest... JO når der spilles så højt at det hyler i ørerne bagefter - men det er jo netop en af de gode idéer med in-ears at man skruer NED og går fra øvelokalet med normal hørelse

Svar på dette indlæg
  • 11-10-2012
    kl. 14:14

Thomas Christensen

In ear og tråsløst

Heyhey
    Jeg står også og skal have ørepropper, så jeg lytter lige med her.
    Noget helt andet..... Er de trådløse systemer i fare for forældelse eller hvordan er det med det efterhånden ( jeg tænker det hersens radiobølge-halløj, hvor der var/er noget med at man ikke kunne bruge de gamle trådløse mere)
    Mvh
    Thomas

Svar på dette indlæg
  • 04-11-2012
    kl. 12:34

Lars Kildholt

Ja - men det har været forbudt at sælge de gamle frekvenser i 2+ år.. Har man Købt "VAREN" altså Sennheiser IEM 300 er det bare ærgeligt hvis det er G1 (=GAAAAMMMEL) G2 kan stilles om men skal på værksted. G3 kan stilles om uden værkstedsbesøg (software) . Ved ikke hvordan det ser ud med andre fabrikanter - men typisk har man slået sig op på at være et billigere alternativ, og så er der nok ikke indbygget den helt store fleksibilitet i hardwaren

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk