Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Ampeg SVT2 Pro Line out - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 08-12-2012
    kl. 13:07

john Sørensen

Ampeg SVT2 Pro Line out

Jeg har lige afskaffet min SVT4 og fået en brugt SVT 2 pro. Er det bare mig eller er det balancerede line output lavt på den model.
    Signalstyrken er skruet helt op, og den har samme styrke som Preamp out signalet - men vores lydmand måtte gaine temmeligt voldsomt på mixeren for at få et anstændigt signal - vi endte med at bruge signalet fra min EBS Microbass istedet.
    Jeg har hertil morgen lavet et lille forsøgsetup herhjemme og Ampeg signalet er pænt blødt og vellydende - men ikke specielt højt - mens EBS signalet er voldsomt højt.
    Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det er en fejl eller om det bar er sådan den model er konstrueret.
    Nogle der har erfaringer???

John

Svar på dette indlæg
  • 21-12-2012
    kl. 14:09

Kim Nedertorp

Jeg er stødt på dette problem flere gange, og er endt med et split til en DI, eller en mic på pappet, da det DI out bag i SVT ikke kunne bruges.
    Troede bare den var defekt, for der virker i styrken som et ubalanceret signal.
    Jeg har dog ikke en løsning, men prøv at kontakte importøreren benum.dk, de har en servicemand siddende som måske kan hjælpe.

Vh
    Kim

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk