Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
EBS Octabas - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 28-01-2013
    kl. 21:56

Erling Nørregaard

EBS Octabas

Hej.
    Jeg har også forsøgt mig med denne pedal , men leveret den tilbage til forhandleren idet den crashede lyden hvis jeg bare holdte en tone et lille stykke tid ,prøvede iøvrigt en anden i butikken mangen til men den opførte på samme måde, prøv evt. en Boss den er betydelig bedre .
    VH.Knapvrider

Svar på dette indlæg
  • 27-01-2013
    kl. 15:06

René Shelløe

Jeg har af og til oplevet at det kan have noget at sige hvor meget top ("diskant") der er på lyden. Prøv at rulle noget top af på tonekontrollen og se om det gør en forskel. Jeg har ofte været ude for at oktav effekter tracker bedst med en mørk lyd. Jeg vil tro at det er nemmere for dem at genkende grundtonen hvis ikke den er fyldt med forvirrende overtoner...

Svar på dette indlæg
  • 28-01-2013
    kl. 21:56

Erling Nørregaard

EBS Octabas

Hej.
    Jeg har også forsøgt mig med denne pedal , men leveret den tilbage til forhandleren idet den crashede lyden hvis jeg bare holdte en tone et lille stykke tid ,prøvede iøvrigt en anden i butikken mangen til men den opførte på samme måde, prøv evt. en Boss den er betydelig bedre .
    VH.Knapvrider

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk