Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Simpel lysstyring... måske? - Live & PA - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 15-01-2014
    kl. 15:48

Lau Mortensen

Simpel lysstyring... måske?

Hej,

jeg forsøger at styre et relativt simpelt lyssetup, men jeg har ikke rigtigt held med det endnu.
    Jeg har 8 Stairville PAR 56 lamper, som jeg gerne vil have til at køre på AUTO, så de skifter farver uafhængigt af hinanden. Det er jo let nok, ved blot at indstille det bagpå, og så ellers tænde for strømmen. Men jeg vil gerne fade lyset op og ned ved start og slut på et set.
    Lige nu prøver jeg med en Showtec Scanmaster 1, som en af de andre i bandet havde liggende - men da han aldrig har brugt den, kan han heller ikke hjælpe mig.
    Er der nogen, der har gjort dette, og som kan forklare hvordan? Det burde være let, synes jeg...

På forhånd tak.
    mvh
    Lau

Svar på dette indlæg
  • 17-01-2014
    kl. 16:02

Søren Korsgaard

google manualen

Find manualen så kan du se hvilken DMX indstilling lamperne skal have for at gøre det du gerne vil have dem til. Det er en gang at knække koden så gør de som de får besked på

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk