Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Jeg bruger... - Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 13-06-2014
    kl. 14:52

Knud Pedersen

Jeg bruger...

ogs Line6 (Relay G30) og det fungerer rigtig godt. Totalt hul igennem.
    (Har ingen fuzz's eller wah's der benbart ikke har det s godt med den slags)

mvh. Knud

Svar på dette indlæg
  • 11-06-2014
    kl. 19:47

Sren Alwan

Nu...

skal man nok lige starte med at tage et kig p, hvad man som det frste - efter modtageren i det trdlse system - sender sit signal til. Har man s meget som n "touchy" effekt af dn slags, som hader buffere mellem guitaren og sig selv (fuzz, octavia, Univibe, visse wahs osv.), skal man nok helt overveje at lade vre med at spekulere mere p trdls. De seje kan jo ogs fint lave sceneshow med et kabel... :-)

Men ellers skulle Line6s bud p sagen vist ikke vre helt tosset.

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 12-06-2014
    kl. 07:11

Anders Abrahamsen

Jeg bruger....

..selv Line 6. Og det fungere rigtigt fint. Specielt er jeg glad for den "kabel-simulater" der er i systemet. Tnker den bare laver et highcut, men det virker:)
    Stabilt og drift sikkert.

Svar på dette indlæg
  • 15-06-2014
    kl. 09:49

claus christensen

Mon en Line 6 Relay G55..

...kan vre et godt valg til semiprofessionelt brug, Anders?

Svar på dette indlæg
  • 12-06-2014
    kl. 11:24

Sren Alwan

Mjoh...

Man skal nok bare ikke foreggle sig selv, at sdan en "kabelsimulator" f.eks. kan genskabe interaktionen mellem pickup, volumeknap og f.eks. en fuzz-pedal, da dette har langt mere med impedanser o.l. at gre end med diskanttab i kablet. S igen: Hvis man gr det i disse vintage-effekter, er trdls nppe vejen frem. Men man kan jo starte med lige at tage et kig dr nedenfor fdderne, fr man beslutter sig... :-)

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 13-06-2014
    kl. 14:52

Knud Pedersen

Jeg bruger...

ogs Line6 (Relay G30) og det fungerer rigtig godt. Totalt hul igennem.
    (Har ingen fuzz's eller wah's der benbart ikke har det s godt med den slags)

mvh. Knud

Svar på dette indlæg
  • 27-06-2014
    kl. 23:13

Svend Erik Holm

Line 6 g30

Har selv gennem 1 rs tid nu anvendt g30 fra Line6. Meget stabil og rigtig meget hul igennem - bedre en kablet forbindelse. (Nok ogs derfor 'cable-emuliatoren' er en mulighed.) Jeg benytter ikke 'kabel simul.' da jeg har vnnet mig til den direkte 'ud i papet' oplevelse. Eneste neg.: Batterier - bruger AA eneloop genopladelige, som holder en ret god lang aften - men s heller ikke mere. Men fed lyd og ingen stj eller latency.
    Jeg ville mske vlge modellen strre pga. strre rkkevidde, p baggrund af indev. erf.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk