Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Tak - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 26-04-2015
    kl. 12:24

Niels Pedersen

Tak

for et konstruktivt forslag Kim, det vil jeg prve. Grunden til at jeg bragte retten til selv at indberette sin told som EU borger er, at en post DK medarbejder (muligvis) talte over sig i en telefon samtale jeg havde for et par r siden. Jeg har forgves vret p tolds hjemmeside for evt. at finde yderligere om emnet. Mvh Niels

Svar på dette indlæg
  • 24-04-2015
    kl. 20:24

Sren Claudius

Reglerne for private

..er nu ret enkle.
    Du kan lse om det her:
    http://www.toldpriser.dk/toldregler

Importgebyret som PostDanmark opkrver kan du ikke undg. Det er s smart indrettet at de holder din vare deponeret indtil du har indbetalt moms, evt told og gebyr.

For erhverv kan det vre anderledes. ..

Mvh
    Sren Claudius
    www.claudius-elektronik.dk

Svar på dette indlæg
  • 26-04-2015
    kl. 09:40

Kim Dalgaard

Shop in USA

er mske en mulighed. Du fr din egen post adresse derover og s betaler du hvad der skal betales til dem, s skulle du slippe af med det dyre POST.DK priser. Jeg er tilmeldt, men har aldrig brugt det, men prv at Google p det.
    Mvh. Kim

Svar på dette indlæg
  • 26-04-2015
    kl. 12:24

Niels Pedersen

Tak

for et konstruktivt forslag Kim, det vil jeg prve. Grunden til at jeg bragte retten til selv at indberette sin told som EU borger er, at en post DK medarbejder (muligvis) talte over sig i en telefon samtale jeg havde for et par r siden. Jeg har forgves vret p tolds hjemmeside for evt. at finde yderligere om emnet. Mvh Niels

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk