Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Skal købe mikrofon? - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 29-04-2015
    kl. 11:42

Louise Hansen

Skal købe mikrofon?

Skal ud og flotte mig med at købe nogle mikrofoner, men må ærligt indrømme at jeg er lidt ny i miljøet. Vil dog godt have det bedste jeg kan... Så er meget i tvivl om hvad jeg skal købe og hvorfra?

Har kigget lidt på http://tuxen.dk/salg/lyd-udstyr/ som virker meget proffesionelle... Men måske det er overkill?

I må meget gerne komme med nogle fif til gode steder at handle mikrofoner, hvis i ikke mener at Tuxen er det bedste?

Svar på dette indlæg
  • 29-04-2015
    kl. 18:40

Morten Lyse Pedersen

Hej Louise.

Det er nu ikke så drabelig svært.. :-)

Du må jo selv om hvor du handler, men hvilke(n) type(r)/model af mikrofon du køber skal vælges ud fra, hvad du skal bruge den/dem til. Er Tuxen ikke mere leverandør i AV løsninger, end de er til musikudstyr..? - For vi er vel ikke ude i en "skjult" reklame på et online-forum, vel..? ;-)

Så giv lige forummet lidt mere. Hvad er dine forudsætninger, hvad skal mikrofonerne bruges til, og hvad skal de sættes til. Hvordan er milijøet. Er det hjemme, i et studie eller i en live-situation med brølende scenemonitorer, trommer og forstærkere. Musikgenre spiller også ind.. :-)

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 01-05-2015
    kl. 01:06

Morten Lyse Pedersen

Hej Lasse..

Nej, et kig på "Louises" profil afslører godt nok, at jeg heller ikke tror vi får flere oplysninger i hht. at få hjælp til hendes valg af mikrofoner.

Det er lidt øv markedsføring. - Særligt fordi Tuxen, som jeg skriver, måske ved noget om AV løsninger. Men derfra også til at lave live-lyd eller beherske et lydstudie er der et stykke vej.

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 30-04-2015
    kl. 10:57

ldfsdf eergdsd

Jeg er ikke i tvivl...

om svaret på dit spørgsmål, Morten.

Jeg forstår ikke, man vil fornedre sig til sådan noget. Samtidig giver det jo et indtryk af firmaet som uhæderligt.

Svar på dette indlæg
  • 30-04-2015
    kl. 10:59

ldfsdf eergdsd

Samtidig...

har "Louise" linket til Tuxen i sin brugerprofil. Det giver så yderligere det indtryk, at de heller ikke er for kvikke i det firme ;-)

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk