Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Er det noget a la denne? - Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 21-05-2015
    kl. 11:56

Søren Alwan

Har du...

Prøvet at tænde to af dine nuværende pedaler samtidig?

Ellers findes der jo et hav af forvrængerpedaler med mere eller mindre skrald på derude. Z Vex Rockbox er blot den første ud af ca. en million muligheder, jeg kommer i tanker om. Én af de utallige varianter, der findes af en Rat, kunne være et andet bud. Men det allerbedste bud er i virkeligheden nok at skrue en rørforstærker op, så dens udgangsrør står for den egentlige "grundforvrængning" og så bruge én af dine nuværende pedaler til at give den mere skrald på. Det lyder som regel langt bedre end nogen "simuleret orgasme", som nogen pedal kan levere på egen hånd...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 21-05-2015
    kl. 17:49

Niels Pedersen

Er det noget a la denne?

https://www.youtube.com/watch?v=YwRPO3qxNx8

Svar på dette indlæg
  • 22-05-2015
    kl. 10:14

Rasmus Poulsen

Mit bud

Mit bud på en pedal med mere gain vil være en Angry Charlie fra JHS. Prøv at tjekke den på youtube - gerne i en video med Andy Timmons.

Svar på dette indlæg
  • 25-05-2015
    kl. 10:31

Henrik Moss

Tak....

....for jeres forslag til pedaler - der var et par interessante bud imellem.
    Og til Søren; jeg har prøvet kombinationen af flere pedaler samtidig men synes det "muldrer" for meget sammen. Sådan synes jeg ikke det har været førhen, så det kan jo også være der er noget helt andet galt.
    Men vil nok prøve at gå efter en RAT-pedal

Svar på dette indlæg
  • 25-05-2015
    kl. 22:54

Søren Alwan

Selv tak.

Men husk, at der er i tonsvis af forskellige forvrængerpedaler derude. Og at prøve at råde dig til, hvilken én, der vil fungere bedst for dig, er lidt som at prøve at fortælle dig, hvilken kone, kæreste mm, der vil være den bedste for dig :-) Så prøv dig frem..!

Og lige m.h.t. Rat, så vær opmærksom på, at de forskellige versioner lyder og reagerer temmelig forskelligt...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 31-05-2015
    kl. 00:38

Morten Lyse Pedersen

T-Rex Mudhoney.

Giv den lige et skud. Den kan altså noget rigtig fedt. Det er grundlæggende en RAT, men de er nemme at finde brugt til ingen penge, du skal ikke spekulere i RAT-versionerne. - Foruden at den lyder bedre end RAT's. - Synes jeg.

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk