Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Jeg kender ikke - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 07-06-2016
    kl. 19:29

Morten Lyse Pedersen

Jeg kender ikke

umiddelbart TecAmp forstrkerne, men google afslrer, at nogen af de strre modeller krer med aktiv deling/bi-amping..? Dvs, at du s ikke har samme signal p output'ene. Jeg gr ud fra, at det gr din IKKE. - Alts at den bare har to stik, men kun t udgangstrin.

I s fald er det ligeud af landevejen. Bare st begge kabinetter til, eller n af gangen. Som jeg husker TC kabinetterne/RH450 har den ogs kun t output og s ligger man et kabel mellem kabinetterne, ikke..? - Det fortstter du bare med.. :-)

Mvh;

Svar på dette indlæg
  • 07-06-2016
    kl. 19:29

Morten Lyse Pedersen

Jeg kender ikke

umiddelbart TecAmp forstrkerne, men google afslrer, at nogen af de strre modeller krer med aktiv deling/bi-amping..? Dvs, at du s ikke har samme signal p output'ene. Jeg gr ud fra, at det gr din IKKE. - Alts at den bare har to stik, men kun t udgangstrin.

I s fald er det ligeud af landevejen. Bare st begge kabinetter til, eller n af gangen. Som jeg husker TC kabinetterne/RH450 har den ogs kun t output og s ligger man et kabel mellem kabinetterne, ikke..? - Det fortstter du bare med.. :-)

Mvh;

Svar på dette indlæg
  • 10-06-2016
    kl. 09:53

troels Hertz

Tak Morten.

Tak for hjlpen...

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk