Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Hej Svend-Erik. - Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 06-07-2016
    kl. 19:28

Morten Lyse Pedersen

Hej Svend-Erik.

Hmm..

Det lyder lidt underligt. Kontaktrens osv. i potmetre og kontakter bliver jeg aldrig rigtig fan af. - Jeg har faktisk endnu ikke hrt om noget, det egentlig har kureret. Nr frst kontakter eller potmetre har fet lse forbindelser eller "skrasler," s ER det kun en udskiftning der kurerer problemet.

Men. Nr det nu heller ikke virker her, m vi dybere ind. Det kan vre alt fra en kold lodning, over en fejlende elektrolytkondensator eller et rr, der er ved at stille trskoene. Det er ikke rigtig serist at forsge at fejldiagnosticere. - Den skal nok lige forbi n, der kan mle sig frem til problemet, desvrre.

Mvh,
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 06-07-2016
    kl. 07:24

Svend-Erik Kjr Madsen

Jeg havde ogs samtlige rr ude og rensede soklerne p samme mde, alts med kontaktspray og luft.

Svar på dette indlæg
  • 06-07-2016
    kl. 19:28

Morten Lyse Pedersen

Hej Svend-Erik.

Hmm..

Det lyder lidt underligt. Kontaktrens osv. i potmetre og kontakter bliver jeg aldrig rigtig fan af. - Jeg har faktisk endnu ikke hrt om noget, det egentlig har kureret. Nr frst kontakter eller potmetre har fet lse forbindelser eller "skrasler," s ER det kun en udskiftning der kurerer problemet.

Men. Nr det nu heller ikke virker her, m vi dybere ind. Det kan vre alt fra en kold lodning, over en fejlende elektrolytkondensator eller et rr, der er ved at stille trskoene. Det er ikke rigtig serist at forsge at fejldiagnosticere. - Den skal nok lige forbi n, der kan mle sig frem til problemet, desvrre.

Mvh,
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 06-07-2016
    kl. 20:40

Svend-Erik Kjr Madsen

Hej Morten

Ja det ender det nok med at den m, tak :)

Svar på dette indlæg
  • 06-07-2016
    kl. 23:08

Sren Alwan

Nej.

Jeg vil nok ogs mene, at af de to beskrevne virkemidler er trykluft ogs det mindst skadelige. Jeg har s p den anden siden aldrig rigtigt hrt om, at trykluft har lst noget problem i en forstrker. S jeg er helt enig i Mortens forslag.

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk