Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Skærmbillede Mac - Studie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 16-05-2015
    kl. 10:01

Asger Theilgaard

Skærmbillede Mac

Jeg har en Mac Pro stationær tilsluttet Wi-Fi og med Bluetooth og en iPhone 5C, som begge er tilsluttet samme trådløse Wi-Fi-hjemmenetværk.
    Mit spørgsmål er hvordan jeg kan lave en trådløs spejling af skærmbilledet (Logic X) fra min Mac Pro til min iPhone? Ideen er naturligvis at kunne se hvad jeg laver i Logic når jeg står inde optageboxen uden at skulle trække et skærmkabel. Jeg kan i forvejen fjernstyre programmet via et
    trådløst tastatur :-)

Svar på dette indlæg
  • 01-06-2015
    kl. 09:45

Morten Yde

AirDisplay

Prøv at kigge på appen AirDisplay. Jeg er ret sikker på det er sådan noget du søger.
    Jeg har selv brugt den til lidt det samme, og det har virket ok.

Dog vil man altid opleve en lille smule forsinkelse på billedet, når det skal transporteres via. Wifi.

Svar på dette indlæg
  • 01-06-2015
    kl. 15:40

Asger Theilgaard

AirDisplay

Hej Morten
    Tak for tippet. Det vil jeg straks kigge nærmere på og jeg rapporterer naturligvis
    tilbage.
    Mvh.
    Asger

Svar på dette indlæg
  • 02-06-2015
    kl. 00:13

Asger Theilgaard

AirDisplay

Hej Morten
    Jeg har med succes installeret AirDisplay 2, som passer til min stationære OS 10.7.5 og iPhone 5C.
    Det virker perfekt, så nu kan jeg stå inde i optageboxen med mit gamle Bluetooth tastatur og min iPhone og styre løjerne uden at skulle rende ud og spole tilbage til et nyt take. Der er ingen latency eller noget som helst.
    Det er virkelig et spejl af skærmen. Fedest:-)
    Tak for det Morten.
    Mvh.
    Asger

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk