Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Lave lidt relic på min fender squeir - Selvbyg - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 06-08-2015
    kl. 00:48

Kim Håkonsson

Lave lidt relic på min fender squeir

Hej ligger inde med en fender mex standard og vil lave lidt relic på en fender squier... Jeg havde tænk at slibe malingen af flere steder så jeg kom ned til træet og derefter give den engang spray lak som de har i Harald nyborg.. For at få en ensartet overflade er man nok nød til at spray hele guitarkroppen med spray lak...
    Eller skal man virkelig have gang i en gang skibslak og smøre på med pensel før det holder ...

Svar på dette indlæg
  • 08-08-2015
    kl. 08:18

Per Jørgensen

Lave lidt relic på min fender squeir

"Lev i nu´et"

Ja, lige i dag skal det se kunstigt slidt ud, men mærk dig mine ord:
    Når Du bliver voksen, vi Du absolut have pæne ting. Ikke ting der er skrammet, men pæne velholdte ting.

At lave relic er moderne, men kunstigt. :)

Svar på dette indlæg
  • 09-08-2015
    kl. 03:56

Søren Alwan

Og...

vil man have det til blot perifért at ligne ægte slid, er det nok ikke gjort med at slibe lidt i den. Dernæst tror jeg, at hverken Harald Nyborg-spraylak eller skibslak påført med pensel ligefrem er den direkte vej til en flot finish.

Jeg må tilstå, at de fleste "hjemmeflikkede" forsøg på at lave relic, som jeg har set, efter min opfattelse mere eller mindre har lignet om ikke direkte en katastrofe så i hvert fald en ødelagt guitar. Så jeg tror nok, at med mindre der var tale om en guitar, som alligevel skulle smides ud, ville jeg lade være.

Svar på dette indlæg
  • 09-08-2015
    kl. 14:16

Søren Alwan

Jamen...

selv tak!

:-)

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 09-08-2015
    kl. 12:42

Morten Lyse Pedersen

Jeg ville netop lige til at skrive

præcis dét, Søren gør..

Tak for at gøre det for mig.. :-)

Mvh.

Svar på dette indlæg
  • 11-08-2015
    kl. 08:34

Kim Dalgaard

Og i værste tilfælde,

du vil få en splint i din finger, der udvikler sig til betændelse og koldbrand, hvorefter du vil få sat hånden af og din karrierer som guitarrist vil være slut :O(
    vh. kim

Svar på dette indlæg
  • 11-08-2015
    kl. 17:23

Niels Pedersen

Hvis du virkelig vil give den

hele armen, så prøv noget a´la´ denne: ;0)
    http://www.ebay.co.uk/itm/End-of-the-Road-Stratocaster-Guitar-designed-to-look-smashed-but-works-/171887006280?hash=item2805439248

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk