Måske,

Kunne det tænkes, at Marshall og Matchless vælger at gøre dette, da det har en helt unik effekt på lyden?

Nu er det ikke helt det samme.. Men hvis jeg overclocker min computers CPU, så yder den jo mere - den har kortere levetid, javist, men den kan mere.

Jeg skal ikke gøre mig klog på sådan nogle ting, men det fremkommer mig dog som bizart, når en almenkyndig person som dig fremlægger disse, ganske succesfulde, firmaer som værende klamphuggere, som bevidst bygger deres forstærkere for at de kan gå i stykker..

For ser vi hårdt på din måde at formulere dig, så sidder du jo rent faktisk og skriver, at du synes de er nogle være klaphatte, og at dine 'forbedringere' i forstærkerne der bliver moddet er bedre end originalen.

Måske er dine 'forbedringerne' bedre.. Men i det mindste så ved jeg, at den JCM jeg har købt fra Marshall er godkendt.

Og hvad er reglerne egentlig for at modificere en forstærker? Jeg kunne forestille mig, at den 2 årige garanti bortløber..
Tager du så over, og yder en 2 års garanti på dit 'klamphuggeri', hvis du modificere en andens forstærker? Hvis jeg husker korrekt, så skal der medfølge en garanti på udførte reparationer af elektronik produkter her i Danmark.
(Må minde på, at det er dig selv der har udnævnt dig som klamphugger)

Eller kan du ikke yde denne garanti.. Fordi du får sorte penge for det?

Peger ikke finger, må blot pointere, at over halvdelen af de jeg kender, som har fået modificeret deres forstærkere, har fået gjort det sort.. Derfor er jeg desværre gået over i den tro, at alle gør dette sort, eller som jeg vælger at kalde det, da folk hurtigt råber 'vennetjeneste' - vennetjeneste mod en heftig betaling.

Vil meget gerne vide hvad for en garanti du kan yde..