Joh, men...

i praksis kan førnævnte "snilde onkel Eigild" jo sådan set sagtens sætte et CE-klistermærke udenpå "den fine forstærker", hvori han lige har været i gang med sammensnoningen af ledninger og isolerbåndet. Og han kan da også godt "udfylde lidt papirer", når nu magthaverne kræver det. Men stakkels Tim, der nu en gang er så nervøs for sit og ikke mindst sit hus´ helbred, er jo reelt ikke et hak bedre stillet på dén konto, efter at snilde Eigild har foretaget den lovforskrevne selvkontrol, sat klistermærket udenpå sin gedigne omgang klamphuggeri og skrevet under på, at han overholder "alle de fine direktiver". Når Tims hus alligevel brænder ned p.g.a. af Eigilds sammensnoninger sgu´ alligevel måske ikke var så skidegod en idé, selv om han på tro og love havde skrevet under på, at han havde lavet sit arbejde i henhold til alverdens regulativer - ja, så bliver det jo altså til syvende og sidste et spørgsmål om, hvorvidt onkel Eigild skal betale for Tims begravelse eller ej. Så om sådan et CE-klistermærke gør, at Tim kan sove roligere - ja, det skal jeg ikke gøre mig til dommer over. Og det Er vel denne bedre nattesøvn, som Tim efterlyser, er det ikke? Eller er sigtet i virkeligheden et helt andet? I don´t know... Men tror snart, at jeg er ved at have sagt, hvad jeg har at sige til denne sag!

M.v.h.

Søren Alwan