Peter koch
byder atter ind med et relevant indspark der højner debatniveauet og bringer klare svar. Tak, det kunne jeg dårligt have været foruden.
Tim, du skal skam ikke undskylde. Debatten er ganske relevant, hvis du spørger mig. For mig at se har den da bidraget til, at forskellige aktører i denne "jungle" bør tænke sig godt om.
-Brugeren, eller aftageren af en modificering, da han til syvende og sidst er ansvarlig for sit udstyrs sikkerhed.
-Leverandøren af modificeringer; Det bliver bare aldrig lovligt at gøre. Papirnusseri eller ej. Lov er lov.
-Brugtgrejs-hajerne, pas på hvad I køber..!
Når det så er sagt, mener jeg ikke man skal pege fingre af, hvad andre vælger. Jeg forstår godt, hvad modificering gør ved CE-mærkningen. Jeg ved dog også, hvad Matchless' design gør ved deres indmad, når deres svitsende varme bias-indstilling afliver et sæt rør på kort tid. Og at rette op på dette er, lovgivning eller ej altså et skridt i den rigtige retning af bedre sikkerhed.
Og øget sikkerhed i praksis er altså noget mere vedkommende for mig end hvad nogle flomme-eurokrater i Bruxelles fedter rundt med..! Andre er uenige, fred være med det.
Mvh;
Morten Lyse